Her er jeg igjen!

^Daffy^

Flørter med forumet
Til dere som husker meg! Her er en oppdatering!

Da var jeg blitt singel. Jeg snakket med samboer, over flere dager faktisk. Og vi ble enige om att dette var best. Så vi skiltes som venner. Men skriftlig samværsavtale og bidragsavtale. Så nå har jeg flyttet til den byen jeg ville å han til den han ville. Yei! Jeg er glad ting gikk så bra! Men guuud så vondt jeg har av han, han har det ikke lett stakkars.. Men nå er det altså godt. Jeg er singel, og alenmor. Tenk! Det var noe jeg aldri trodde jeg skulle bli. Jeg vet ikke hva fremtiden bringer, men jeg er posetiv!

Tusen takk til dere som har støttet meg i denne vanskelige tiden. Det har hjulpet  meg utrolig masse!

Husker deg ikke, men bra det ordnet seg, lykke til videre[:D][:D][:D]

ORIGINAL: zarafina

Husker deg ikke, men bra det ordnet seg, lykke til videre[:D][:D][:D]

Takk, takk [:D]

ORIGINAL: Mariapjusi

Lykke til [:D]
Takk [:D]

Opp med seg! [8D] *Håper at de som har svart meg tidligere skal se* Dyttehelp? [;)]

Så godt at alt ordnet seg, ingenting er bedre enn at dere skiltes som venner og er enige[:)]

Så flott at dere er venner, og at ting har ordnet seg på et vis.
Jeg har tenkt på deg de siste dagene, og har ventet spent på oppdatering. Da er det ekstra hyggelig med såpass "godt" nytt. [;)]
Lykke til videre som singel og alenemor! [:D]

ORIGINAL: Nozy Rosie

Jeg har tenkt på deg de siste dagene, og har ventet spent på oppdatering. Da er det ekstra hyggelig med såpass "godt" nytt. [;)]

Så godt å høre at folk bryr seg da! [:D] Jeg føler virkelig at jeg har det bra nå, og håper det fortsetter.
Tusen takk [:D][:D]

ORIGINAL: Nozy Rosie

Back
Topp