Fru+2 Forumet er livet 24 Jan 2010 #1 Da har vi blitt enig. Her er invitasjonen vi skal ha til bryllupet.
Fru+2 Forumet er livet 24 Jan 2010 #5 ORIGINAL: catgun Den var fin :) Lager dere selv, eller er det bestilling?? Lager selv[:)]
M meta Elsker forumet 24 Jan 2010 #7 Så fin den var[:D][:D][:D] du må være tålmodig[;)] Har lagd våres jeg og men den er myyyye enklere gitt[8D]
Så fin den var[:D][:D][:D] du må være tålmodig[;)] Har lagd våres jeg og men den er myyyye enklere gitt[8D]
Fru+2 Forumet er livet 24 Jan 2010 #8 ORIGINAL: meta Så fin den var[:D][:D][:D] du må være tålmodig[;)] Har lagd våres jeg og men den er myyyye enklere gitt[8D] Takk :-) er nok min kjære som er tålmodig han klipper mens jeg limer
ORIGINAL: meta Så fin den var[:D][:D][:D] du må være tålmodig[;)] Har lagd våres jeg og men den er myyyye enklere gitt[8D] Takk :-) er nok min kjære som er tålmodig han klipper mens jeg limer
M meta Elsker forumet 24 Jan 2010 #9 ORIGINAL: silje a ORIGINAL: meta Så fin den var[:D][:D][:D] du må være tålmodig[;)] Har lagd våres jeg og men den er myyyye enklere gitt[8D] Takk :-) er nok min kjære som er tålmodig han klipper mens jeg limer Kjekt med tålmodige men[;)][;)][;)]
ORIGINAL: silje a ORIGINAL: meta Så fin den var[:D][:D][:D] du må være tålmodig[;)] Har lagd våres jeg og men den er myyyye enklere gitt[8D] Takk :-) er nok min kjære som er tålmodig han klipper mens jeg limer Kjekt med tålmodige men[;)][;)][;)]