Her er hotellet jeg skal bo på i Tromsø

Det var jo et koselig lite hotell=)) håper du koser deg mens du er der og lykke til[;)]

Det så veldig koslig ut ved inngangen, lykke til da snuppa.
Gleder meg til du kommer igang skikelig med eggutak og insettingen, skal bli spennedes dette her.
Krysser fingrene for deg alt jeg kan

Der bodde jeg under begge mine forsøk. [:D] Veldig koselig. God tur på torsdag.

Så koselig det så ut. [:)]

takk for det, jenter. Blir spennende! Føler alt går så fort nå. Først var det nedtelling til jeg skulle starte på spray, så var det plutselig tid for å sette første sprøyte, og nå er det nedtelling til først UL hvor jeg forhåpentligvis får vite uttaks- og innsettingsdato.

Men må innrømme at jeg gruer meg til dagene alene i Tromsø. Liker ikke å være alene, og hvertfall ikke i en by hvor jeg ikke kjenner noen. Bra det er trådløst nettverk på hotellet slik at jeg kan bruke tida til å mase på dere her inne [8D]

og her skal vi bo http://www.tromsocamping.no/
litt forskjell i standarden på oss to da [:D]

Synes det så koselig ut, jeg dumidlia. Men får dere ikke dekka overnatting fra NAV? UNN har jo avtale med 3 av hotellene i sentrum.

ORIGINAL: dumidalia

og her skal vi bo http://www.tromsocamping.no/
litt forskjell i standarden på oss to da [:D]

va kjempefine hytter da=))

så fint ut det da. nei ikke lenge igjen nå.
krysser fingre og tær. nå skal vi ha et skikkelig baby boom her

skikkelig flott[:D]

gleder meg til å bestille jeg også,men vil vente litt til for å vite hvilken dag jeg skal reise[:D]

nei nå er det ikke lenge til torsdagen nei[:D] ønsker deg masse lykke til[:D]

ORIGINAL: *Levende Lys*

skikkelig flott[:D]

gleder meg til å bestille jeg også,men vil vente litt til for å vite hvilken dag jeg skal reise[:D]

nei nå er det ikke lenge til torsdagen nei[:D] ønsker deg masse lykke til[:D]

Ikke lenge igjen, nei. Er så spent på UL på fredag. Lurer på hvor mange follikler de finner, og når uttaket blir.

ORIGINAL: babyT?

Synes det så koselig ut, jeg dumidlia. Men får dere ikke dekka overnatting fra NAV? UNN har jo avtale med 3 av hotellene i sentrum.

får vel ikke dekka overnatting bare pga forsamtalen? også skal vi være hele helga i tromsø.
men vi skal ikke bo i hytter, da. vi tar med campingvogna og jeg gleder meg stort! [:)] elsker å være i vogna, jeg!

får vel ikke dekka overnatting bare pga forsamtalen? også skal vi være hele helga i tromsø.
men vi skal ikke bo i hytter, da. vi tar med campingvogna og jeg gleder meg stort! [:)] elsker å være i vogna, jeg!

Hmmm... Er faktisk ikke sikker på hvordan det er, men vil tro at om du må overnatte så skal man få igjen fra NAV det som overstiger egenandelen. Slik er det jo med transportkostnader, og de fikk vi jo dekka under utredning (ble jo endel kjøring fra Lakselv til Karasjok og Hammerfest), så hvorfor ikke forsamtale?

Hmmm... Er faktisk ikke sikker på hvordan det er, men vil tro at om du må overnatte så skal man få igjen fra NAV det som overstiger egenandelen. Slik er det jo med transportkostnader, og de fikk vi jo dekka under utredning (ble jo endel kjøring fra Lakselv til Karasjok og Hammerfest), så hvorfor ikke forsamtale?

hmm, det er nå i grunn logisk... kanskje jeg må høre med dem, at vi kan får dekt noe.
men vi får dekket kjøringa, da. er så greit å bo i vogna, for da kan vi gjøre hva vi vil og ingen som sitter og venter på oss. som oftest når vi er i tromsø bor vi hos venner..

hmm, det er nå i grunn logisk... kanskje jeg må høre med dem, at vi kan får dekt noe.
men vi får dekket kjøringa, da. er så greit å bo i vogna, for da kan vi gjøre hva vi vil og ingen som sitter og venter på oss. som oftest når vi er i tromsø bor vi hos venner..

Du får ta en prat med dem om høre [;)] Egenandelen må man jo uansett betale.

Fikk dekt hotellovernatting ved forsamtale+ andre utgifter, som transport og fly. Ja, måtte betale egenandel. Lå på hotell i Tromsø fra fredag til torsdag sist gang og fikk dekt 495,- pr. dag. Vet ikke hvordan det er i dag.

Back
Topp