Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
takk, skal prøve å ha det i bakhodet ;D kose meg skal eg klare, lettFaen, du er nydelig! Kose deg megamasse, og husk at du har bidratt helt sykt til krigen så du skal ikke ha dårlig samvittighet!
takk;D Det skal egÅååh, så pen du erkos deg på fest!
![]()
Takktakkmå vere den dårlige kvaliteten osv osv
Neida, eg suger det til meg, for eg trenger ein egoboost, for eg har sånn passe liten kjole på meg... rekker til over knea, men den siger litt oppover når eg går
så eg har juksa med hold in, og det er jo litt lfaut dersom det viser osv ;D
hahaJepp
det er det
kvit i tillegg, så viser den, så vises den GODT: P
lurthehe
Skal eg hugse på til neste gong!
![]()
Ha ha. Heldiggrisen.Hehe, si ifra hvis du vil overta min, brukt kun en gang, må sy inn bunaden for å kunne bruke den 17. mai så skulle kanskje hatt en antiholdin![]()
Hehe, si ifra hvis du vil overta min, brukt kun en gang, må sy inn bunaden for å kunne bruke den 17. mai så skulle kanskje hatt en antiholdin![]()
Ja, den som hadde det problemet![]()
Signerer. Men har sett brudebildet ditt og du er nydelig du også.litt bedre bilde enn det flotte med dukkemaska det der ja, du er rett og slett vakker! Hadde hatt selvdiggerbilder av meg selv som profilbilde overalt om jeg hadde sett slik ut!![]()