Her er det liv...

Kraaka

Gift med forumet
.....rai....rai!!

Hva er det vi aprilmammaer gjør feil som ikke klarer å blåse liv i forumet her da....hmm!!

alle er vel på generell forumet. men vi skal kanskje begynne med opprop snart?

Ja..det kan vi jo kanskje begynne med snart... Ikke så lenge til april![:D]

ORIGINAL: Maxi29

Hei Kraaka!

Jeg prøvde å legge inn innlegg jeg, men fikk lite napp, bortsett fra deg da. Du var flink til å svare meg og lage litt action.
Jeg har nesten gitt opp - og dessuten har jeg ikke så mange interessante emner heller jeg da, så jeg kan godt skjønne at folk ikke vil svare meg. hehehe[:D]

Hvordan går det med svangerskapet ditt da???

Vel... er ikke så spennende selv jeg..men jeg kan da rope høyere om det ikke er noen som hører meg...hehe!! Ikke det..ikke noe å si på innleggene dine[:D]

Men det er ikke lett da.... " NÅ skal jeg finne noe som fenger!"....emh..lett si, men vanskelig å få til..hehe!!

Joda svangerskapet mitt går sakte men sikkert fremover. Dette er 2 runde for meg...men helt klart den tøffeste på alle mulige måter egentlig!
Men GUD...skal bli godt å få tulla i armene!!! Kan nesten ikke vente!
Kommer helt klart til å savne magen, men bekkenløsning, kvalme, 100 kilo, rennende pupper som eeeeeeeeeeeeeser, svangerskapsdepresjoner osv..osv...DET skal jammen forbli i fortiden ja!! hehe!!

Deg da??

Hehe..ja..en kjenner at en får lyst til å ha alt klart!
Begynner å bli litt stresset selv...har noe, men mangler en del fortsatt!!
Men ingenting er klart for å si det sånn... Det jeg har av klær ligger nederst i mitt kleskap og ting og tang står i kjelleren!!
Har ikke eget rom til tulla når hun kommer så å sette opp seng og sånn å vil bare ta unødvendig plass på soverommet vårt..
Prøver å si at det ikke er noe vits i å dra ting opp enda, men KRÅKA i meg føler at det er på tide meg redebygging..hehe!

ORIGINAL: Maxi29

Innlegget mitt ble litt drøy......hehehe - har aldri kopiert opp tidligere innlegg av andre hvis du skjønner.
Som som du gjorde med mitt.[8|]

Rødmer her jeg sitter

Phø...var det ikke action vi ville ha??? hehe!!! COOOOOOOOOME ON!!

By the way maxi.... Du blåste opp til storm her du!!!

ORIGINAL: Asil

Kan godt være med og blåse - om ikke storm, så kanskje en flau bris.. [:D]

Begynner å glede meg masse til babisen skal ut! Bare litt over åtte uker igjen, JIPPI!

Men hva anbefaler dere av "stelle-ordninger"? Stellebord, -kommode eller -matte og balje.. Jeg aner ikke hva jeg skal gå for.. Og hva trenger man egentlig til babisen av remedier når det gjelder bading og stell? Jeg nekter å innrømme ovenfor søstra mi (som har en skokk med unger) at jeg ingenting vet.. [:D]

Asil
31+6

Hehe..ikke alltid like greit å vite hva en trenger da..og som oftes så havner man vel opp med mer enn hva man strengt talt trenger... Men er jo litt sånn at "Sånn må vi ha....."...."Åh..det er sikkert kjekt!" Osv,osv!
Når det gjelder stelleting og tang så ville jeg nok vurdert hvordan du bor...Men jeg syns det er kjekt med en kommode eller et bord som er i riktig arbeidshøyde... Blir jo mye stelling der! En stellekommode med badekar under brukte jeg til førstemann, og var kjempe fornøyd! Senere er det bare å fjerne puta og badekaret og bruke det som et vanlig møbel.
Men hovedgreia er vel det å ha alt du trenger til stellet i nærheten... tilgang til vann...bleier..skift..salver osv. Mange forskjellige måter å gjøre det på som ved å ta med seg ting og tang før en begynner med skiftet, men av egen erfaring så kan det fort bli et ekstraskift eller to allerede før du er ferdig med det første... Mye fint i gulp, tiss og bæsj...(unnskyld språket her assa) Så jeg kommer til å gjøre som sist...ha alt på samme plassen som stellet skal være!
Til selve stellet så er det jo greit med en mild såpe, myke kluter og håndklær, våtservietter er det noen som sverger til, salve til såre stumper...for det slipper du nok ikke unna, noen bruker talkum(ikke jeg), babyolje er også greit. Hadde masse kremer og stæsj som jeg skjeldent brukte.. men sånt er litt greit å ta etterhvert.. Vanskelig å vite på forhånd hva som er nødvendig til akkurat din baby.

Ble litt langt det der, men når skravla først begynner....[;)]

Back
Topp