Her er det liv.P

~Blikk~

Elsker forumet
Her skravles det jo så tastaturtastene fyker ...sover dere i kveld jenter???emoticon (regner med at ingen ser rumpa mi, hihi)

Jeg ser'n;o) Hehe.

Det er alt for stille her... Dere som er her, hva gjør dere på? Jeg ligger på sofaen og pleier kvalmen med the voice:o) Elsker det konseptet! Helt fantastisk:o)

Jeg har akkurat slengt ræva på sofaen etter storebror har lagt seg, og jeg har kokt fisk til mandagens middag!
Nå spiser jeg sjokolade og drikker pepsi max, mens jeg venter på del 2 av the voice

Line84 skrev:
Jeg ser'n;o) Hehe.

Det er alt for stille her... Dere som er her, hva gjør dere på? Jeg ligger på sofaen og pleier kvalmen med the voice:o) Elsker det konseptet! Helt fantastisk:o)

Nei, steike, jeg får pakke sammen rumpa mi før de andre våkner her inneemoticon 
Vi ser på voice her også, men dropper nyheten for å se på opptak av poppstokk
Også håååper jeg det skal være litt liv her inne så jeg kan få ut litt gravidoverflod (bra ord? vel skeptisk).

Eskimoen skrev:
Jeg har akkurat slengt ræva på sofaen etter storebror har lagt seg, og jeg har kokt fisk til mandagens middag!
Nå spiser jeg sjokolade og drikker pepsi max, mens jeg venter på del 2 av the voice

Tror jeg må finne litt sjokkis også. Skeiet ut å handlet inn i dag. 

Har endelig fått på dataen:))
Har vært hos legen i dag og fått penicillin! I tillegg til å være kvalm, svimmel og uvel av graviditeten har jeg siden januar hatt infulensa, noe magegreier og bihulebetennelse to ganger!!! Fy faen jeg er lei!!! Men ellers er jeg positiv :P

Den var så fin at du kan la den bli:o) Hehehe

Popstokk har jeg aldri sett, så jeg sitter stuck med nyhetene her. Men, men er vel greit å få med seg noe fornuftig i løpet av dagen;o) Hehe.

Likte virkelig ordet gravidoverflod, det skal jeg begynne å bruke:o) Alltid greit med litt nye ord i vokabolaret;o)

Du må sjekke ut denne siden! Masse fine gratis pakker vi kan få når det nærmer seg termin:o) Jeg har allerede lagret denne som bokmerke;o) http://mammanett.no/baby/gratis

Line84 skrev:

Popstokk har jeg aldri sett, så jeg sitter stuck med nyhetene her. Men, men er vel greit å få med seg noe fornuftig i løpet av dagen;o) Hehe.

Likte virkelig ordet gravidoverflod, det skal jeg begynne å bruke:o) Alltid greit med litt nye ord i vokabolaret;o)

Du må sjekke ut denne siden! Masse fine gratis pakker vi kan få når det nærmer seg termin:o) Jeg har allerede lagret denne som bokmerke;o) http://mammanett.no/baby/gratis

Jeg burde nok egentlig blotte rompa mi på nett litt oftere
Poppstokk er ganske gøy musikkprogram på nrk. Mye bedre enn nyhetene *plystrer*

Hahaha, bra likte ordet, bare det ikke blir forvekslet med gravidutflod

Løper inn for å sjekke hva vi kan få gratis!!!! Gratis er BRA!!

Ligger også på sofaen og hiver innpå smågodt og iste og venter på del to av the voice! En helt perfekt fredagskveld!! :D

Frøken Muffin skrev:

Line84 skrev:

Jeg burde nok egentlig blotte rompa mi på nett litt oftere
Poppstokk er ganske gøy musikkprogram på nrk. Mye bedre enn nyhetene *plystrer*

Hahaha, bra likte ordet, bare det ikke blir forvekslet med gravidutflod

Løper inn for å sjekke hva vi kan få gratis!!!! Gratis er BRA!!

Haha, gravidutflod hørtes ikke så deilig ut Haha.

Gratis er alltid veldig bra! Der likar me

Her var det mange voice'ere. Jeg har fakta lagt meg jeg, ligger i senga med paden og kikker på dagens innslag på okt 2012. Er ikke super mye action her ennå, for vi må vel si ennå, for det er kanskje noen der ute som ennå ikkeharskjønt atde har en oktober skatt i magen! Vi kanjo bli flere! Vi så "nytt på nytt" før jeg traff sengehalmen, artige gjester i dag. Hva liker dere på tv utenom the voice?

Line84 skrev:

Er det for oss som har fått før og??

Hos meg er det ikke så mye som skjer, annet enn at jeg er trøtt! :P Leverte en forretningsplan som skulle inn til en konkurranse kl 23.55 i gårkveld.. Så nå holder jeg sofaen, tror jeg legger meg snart:-) 
Håper dere har en fin fredagskveld! 

Eskimoen skrev:

Line84 skrev:

Er det for oss som har fått før og??

Det vet jeg ikke altså...

Her ligger jeg slått ut i senga! Kvalmen og trettheten ble kraftig forsterka av dagens influensa.. Herlig å være hjemme med gutten alene da.. Ooog i tillegg planlegge morgendagen 1års-feiring! Menmen, dagens høydepunkt er jo å sjekke aktiviteten her inne, så håper på mer action etter hvert ;) God natt alle sammen :)

Gizom skrev:
Her var det mange voice'ere. Jeg har fakta lagt meg jeg, ligger i senga med paden og kikker på dagens innslag på okt 2012. Er ikke super mye action her ennå, for vi må vel si ennå, for det er kanskje noen der ute som ennå ikkeharskjønt atde har en oktober skatt i magen! Vi kanjo bli flere! Vi så "nytt på nytt" før jeg traff sengehalmen, artige gjester i dag. Hva liker dere på tv utenom the voice?

Jeg har trua på at det kommer seg når folk kommer seg ut av komatiden (les: de 3 første mnd), da orker man tanken på å svare Kjenner jeg har dager hvor jeg faktisk ikke orker å gå innom FB for jeg orker bare lese tre innlegg før jeg gir opp... 
Vi må helt klart bli fler her inne,vi har jo fortsatt datoer som står tomme, det kan vi ikke ha noe av!!!

Jeg får rapportere litt jeg også før jeg hopper i loppekassa: ) Har også sett på The Voice (heier på Sondre!), og fire episoder av In Treatment, sesong 3. Jævla kjedelig i grunn! Mye gloing i kassa i kveld altså, men vi hadde litt å ta igjen etter en travel uke.
Ellers har jeg fått dilla på cocktailtomater, så mens samboern trøkte i seg chips og sjokkis, gomlet jeg på tomater. Det er jeg fornøyd med:D

Jeg er misunnelig på alle dere som er kvalme... jeg er ikke kvalm! Og selv om jeg så et nydelig lite hjerte slå for en uke siden, og ikke har hatt blødning eller smerter, blir jeg bekymret. Plager meg selv med "hva om...?"
Skal bli godt å komme tilbake på ul om en uke, få se den lille blinkblinken min igjen <3 

Hehe, morsom tråd....

Jeg og husbonden har tatt med svigermor på helaften i kveld. Vært på Latter på Aker Brygge og sett Komikameratene, og så spiste vi en deilig middag etterpå.
Deilig med en kveld hvor det skjer litt andre ting.
(Selv om jeg ikke var så imponert over at jeg fikk biffen rød 2 ganger etter at jeg presisterte ved bestilling at jeg var gravid og må ha gjennomstekt.... )emoticon

Jaja, spiste i alle fall gode grønnsaker... :P hehe

Nå har vi kommet hjem og jeg har fått sett opptaket av The Voice. Herlig program.
Nå er det tid for loppekassa. Kjenner at ruginga gjør meg tidlig trøtt, og i kveld har jeg jo hodt ut leeenge ;)

Rugekasse skrev:
Jeg er misunnelig på alle dere som er kvalme... jeg er ikke kvalm! Og selv om jeg så et nydelig lite hjerte slå for en uke siden, og ikke har hatt blødning eller smerter, blir jeg bekymret. Plager meg selv med "hva om...?"
Skal bli godt å komme tilbake på ul om en uke, få se den lille blinkblinken min igjen <3 

Tror ikke du skal bekymre deg for akkurat det, kjære Rugekasse :)
Mange blir kvalme mye senere i svangerskapet og mange er ikke kvalme i det hele tatt. Symptomer er så forskjellige, og du har sikkert andre symptomer?
Du bør heller tenke på det bankende hjerte emoticon  Det må være deilig å ha sett det :0)
Det har ikke jeg fått ennå. Håper å få se det på onsdag <3
Skjønner at du tenker på "hva om..." Det er jo ikke så rart siden vi ikke vet hva som foregår i oss og ikke kjenner liv ennå. Men jeg håper du klarer å nyte tiden litt også <3 Masse lykke til på ny UL

Back
Topp