Her er det jeg leste om maltekstakt

mammas3gullunger

Elsker forumet
så ikke skyt meg mer.. Bare vidreformidler det jeg har leste..

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=10741870

Jeg bruker malt ennå, men følger godt med.. [:D]

jeg brukte malt, men har ikke brukt det på lenge fordi jeg ikke får opp igjen lokket[8D][8D]

men, når hun ikke har bæsjet på 2 dager så tar jeg alltid tempen på hun, for da kommer det masse ut[:)]

men skikkelig ekkel opplevelse hun må ha hatt..[:'(]

FYAMEG!!! Det verste en kan tenke seg å oppleve... FYSJ
Jeg har aldri brukt malt jeg... ikke på storebror, og nå bruker jeg jo stort sett mm, men tanken på malt i mme her ikke slått meg.  Så blir ikke noe malt her nei...

Uff, stakkars... Må ha vært helt forferdelig opplevelse!! MEN.... Disse legene sier masse forskjellig, noen anbefaler det og noen ikke. Man trenger uansett bare bitte litt på en t skje å må riste det godt ut i melka.. Her har vi litt i hver flaske og det fungerer supert... Men jeg skjønner man blir i tvil etter slike hendelser...

Det der er grunnen tilat vi ikke bruker malt. Lest og hørt om flere enn bare den ene episoden. Godt de kan begynne med svisker når de er rundt 4 mnd

Har gitt malt til mine tre første barn, både utblandet i melk, vann, og rent på smokken.
Aldri merket et eneste problem, uten at det blir litt klissete når de får rent på smokken[8D]

Syns egentlig det virker litt rart jeg, for når en gir det i melka så løser det seg jo opp der.[8|]
Men selfølgelig, vi har kansje hatt flaks oppover vi[:)]

Kommer nok til og gi malt til Leon om han må over på mme, har allerde gitt han litt på smokken, kun for og "ordne" smaken i munnen etter slimgulper og slikt [:)]

Uff...Jeg har fått beskjed om en t-skje jeg. Hadde en sånn liten episode i natt..spygulpa på meg og i senga..Nå er han skikkelig tett, høres ut som han er skikkelig forkjøla...Men fader, er jo så avhengig av den malten da...hva gjør jeg??[&:]

ORIGINAL: Ritamor 26

Uff...Jeg har fått beskjed om en t-skje jeg. Hadde en sånn liten episode i natt..spygulpa på meg og i senga..Nå er han skikkelig tett, høres ut som han er skikkelig forkjøla...Men fader, er jo så avhengig av den malten da...hva gjør jeg??[&:]

Prøv NAN HA1, hvis det ikke er den du bruker?
Den er litt "snillere" mot magen. Ikke sikkert du behøver malt da....

ORIGINAL: MalinHelene

ORIGINAL: Ritamor 26

Prøv NAN HA1, hvis det ikke er den du bruker?
Den er litt "snillere" mot magen. Ikke sikkert du behøver malt da....

Jeg bruker HA1 men jeg må ha litt malt fordet.. Men den er absolutt mildere for magen en vanlig mme.. Jeg gir ALDRI malt om natten, får maks 3 ts om dagen..

uff.. dette har jeg aldri hørt før.. jeg har brukt malt til jenta mi... hadde i en tskje i melka hennes.. men har ikke hatt det på lenge, hun hadde en periode hun var så hard i magen, men nå er det over, men har brukt på tutten hennes hele tiden, men nå skal malten rett i søpla her i hus iallfall!!![&:] takk for at du delte dette!

Back
Topp