Her er det hvertfall stigning i hcg

Mammy

Betatt av forumet
Føler jo ikke stort med denne graviditeten. De to andre gangene merket jeg mer. Men dette bilde tyder vel på at det ikke er grunn til bekymring. Uten utviklung, intet utvikling i hcg (skulle en tro) :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1389034204498.jpg
    1389034204498.jpg
    87,4 KB · Visninger: 50
He he jeg tok også en digital med 3+ i dag. Når en har prøvd så lenge så er det litt vanskelig å tro det er sant. Må ha en sjekk innemellom.
 
Må det:) Tenkte å ta en ul når jeg er 7 uker. Da skal en kunne se noe på skjermen. Med utvendig ul altså;-) Ser jeg noe da, er det hvertfall bare å slappe av;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Må det:) Tenkte å ta en ul når jeg er 7 uker. Da skal en kunne se noe på skjermen. Med utvendig ul altså;-) Ser jeg noe da, er det hvertfall bare å slappe av;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg skal også på ultralyd i uke 7. Sansynligvis en noen uker etterpå også. Hadde ma i sommer der spiren døde i uke 8. Blir litt tettere oppfølging denne gangen.
 
Får du tettere oppfølging av legen? Eller er det du som følger tettere med?

Jeg hadde også en ma i sommer og hadde i grunnen satt veldig pris på om legen hadde villet fulgt ekstra godt med men tviler sterkt på det...
 
Samme her, Verpehøne, tror ikke de har tenkt å gjøre noe ekstra..
Men har jo tidlig ul pga ivf i alle fall, så tar det litt derfra tenker jeg. MAen min var veldig tidlig, før uke 7 sist, så tenker at hvis jeg bare kommer meg dit nå..så går d veien:)
 
Fine testene <3
 
Får du tettere oppfølging av legen? Eller er det du som følger tettere med?

Jeg hadde også en ma i sommer og hadde i grunnen satt veldig pris på om legen hadde villet fulgt ekstra godt med men tviler sterkt på det...
Blir nok av både lege og gynekologen som oppdaga ma i uke 11+6. Hadde litt høy blodprosent uka før må ble oppdaga. Så blir nok en ekstra ultralyd,og litt hyppigere blodprøver denne gangen tenker jeg.
 
Føler jo ikke stort med denne graviditeten. De to andre gangene merket jeg mer. Men dette bilde tyder vel på at det ikke er grunn til bekymring. Uten utviklung, intet utvikling i hcg (skulle en tro) :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Veldig fine tester!:)
 
Back
Topp