Her er det full produksjon.

gakka

Forumet er livet
Her ser dere hva jeg driver med om dagene.

ett til..

Jøss! De var jo kjempefine!! Skulle ønske jeg var flinkere til å strikke jeg og..!! Går i skjerf her liksom.. [:D]

Det var jo kjempefint! Flink du! Mamma tar seg av den avanserte strikkinga her, jeg holder på med et helt enkelt teppe, men er jo koselig å ha laga noe selv[:D]

Så flink du er!! Satt og kikket på oppskrifter på nettet i dag jeg, men fant ut at alt det slitet og strevet jeg måtte igjennom for å klare å produsere noe en stakkars baby skal gå med er ikke verdt det... jeg hadde sikkert ikke klart å ha det ferdig før Mozart var tenåring...

ORIGINAL: lenemor

Så flink du er!! Satt og kikket på oppskrifter på nettet i dag jeg, men fant ut at alt det slitet og strevet jeg måtte igjennom for å klare å produsere noe en stakkars baby skal gå med er ikke verdt det... jeg hadde sikkert ikke klart å ha det ferdig før Mozart var tenåring...

haha.. tror aldri jeg ville klart å lage noe annet en skjerf[:)]

med dagens strikke-evner hadde ikke jeg klart stort mere, men jeg skulle vel klart å lære meg det om jeg gad..

så flink du er!!!
Kan ikke strikke noe jeg, ikke talent i det hele tatt, men heldigvis er svigermoren min mer enn talentert, hun er kjempeflink!!!

De er kjempefine, så flink du er! begynte på et teppe men har ikke kommet videre, får sette igang så det blir ferdig før baby kommer. Har limt bilder i album og laget hjemmeside da [;)] Mamma strikker maaaaase fint!

Back
Topp