Her er det dødt for tiden..

jentami*

Elsker forumet
Etter bv ble oppdatert. Har ikke vært her selv siden før påske.
Er nesten ingen tråder jo..
Må man logge på hver gang man skal inn? Trengte ikke det før..
Hmm..

Har nok blitt litt mer stille her ja. Men er jo vanlig hverdag igjen. Så folket er nok på jobb :)

Jeg trenger ikke logge på hver gang. Når pc'en er slått av og jeg logger på dagen etter er jeg fortsatt pålogget bv :)

lite nye tråder ja, men regner med det tar seg opp når folk er blitt bedre kjent med forumet og er kommet over fornærmelsen over at noe de likte godt er blitt forandret ;)

Jeg kommer alltid direkte til min side. :D

Jeg trenger vertfall ikke logge inn for hvergang..går inn bakveien på den gamle måten,bare med ny adresse..

Frk.VilliTrusa skrev:
Jeg trenger vertfall ikke logge inn for hvergang..går inn bakveien på den gamle måten,bare med ny adresse..

Tar også bakveien. Hehe.

Tror mange er litt oppgitte over at alt går tregt og at alt er rot, men de kommer nok plutselig tilbake.

Trenger heller ikke logge inn hver gang, er det som oftest alltid (og bruker fortsatt "forum.babyverden.no" og kommer rett inn her). De gangene jeg ikke er logget inn, så står det jo sånn logg-inn-ting øverst i høyre hjørne, trykker bare på logg inn der så er det greit. Ikke noe slit som før :P

i kveld er første gang på dagevis jeg i det hele tatt kommer inn på babyverden...

**Anim** skrev:
Har nok blitt litt mer stille her ja. Men er jo vanlig hverdag igjen. Så folket er nok på jobb :)

Jeg trenger ikke logge på hver gang. Når pc'en er slått av og jeg logger på dagen etter er jeg fortsatt pålogget bv :)

Back
Topp