Twilight Forumet er livet 11 Apr 2007 #1 legg merke til hendene hun holder sammen, det var så søtt, hun sov mens vi var der og gjemte seg bak armen på mange av bildene
legg merke til hendene hun holder sammen, det var så søtt, hun sov mens vi var der og gjemte seg bak armen på mange av bildene
Twilight Forumet er livet 11 Apr 2007 #4 synes det var litt dårlig at jeg fikk svart hvitt bilder jeg... skal få prøve å tatt bilder fra cd er jeg fikk med, der synes det bedre
synes det var litt dårlig at jeg fikk svart hvitt bilder jeg... skal få prøve å tatt bilder fra cd er jeg fikk med, der synes det bedre
Twilight Forumet er livet 11 Apr 2007 #6 JEG ER SÅÅÅÅ FORELSKET NÅ... sitter å ser på dvd en hele tiden, får jo ikke gjort noe annet
SiBeL Gift med forumet 11 Apr 2007 #7 ORIGINAL: selmaa JEG ER SÅÅÅÅ FORELSKET NÅ... sitter å ser på dvd en hele tiden, får jo ikke gjort noe annet sjønner dt ganske godt....
ORIGINAL: selmaa JEG ER SÅÅÅÅ FORELSKET NÅ... sitter å ser på dvd en hele tiden, får jo ikke gjort noe annet sjønner dt ganske godt....