Her dere noen hobbyer?

selisa

Elsker forumet
Min hobby er kakerlakkene.
Elsker og planlegge, bake og ikke minst pynte kaker! Når jeg først setter i gang med en kake bruker jeg gjerne opp mot 12 timer før alt er ferdig! Er ikke den flinkeste enda, og det blir jeg nok ikke heller , men øving gjør mester:)

Kakerlakkene? :p

Jeg er litt som poteten, kan brukes til alt.
Er veldig glad i å bake. Spesielt kaker som tar litt tid. Til tassens 4 års dag lagde jeg Angry Birds-kake med fugler, griser, klosser og gudene vet hva, i sukkerpasta.

Ellers driver jeg med strikking, hekling, interiør, lese bøker, være i skog og mark (når kroppen fungerer og man har klær som passer), hagearbeid..
Jeg har stort sett ikke noen problemer med å få tida til å gå, ihvertfall. :)

BVforum via HTC

Hahaha auto korreksjon, like festlig hver gang:)

Hobby? Hmm.... Muligens det kunne vært strikking, men strikker bare av og til. Så kunne det stått piano, men siden vi ikke har spiller jeg bare hjemme hos svigers eller mine foreldre. Hobby ja, nei kanskje jeg bør få meg en ny hobby!

Har egentlig ingen "hobby", men når jeg ikke er gravid liker jeg å trene noen dager i uka. Er også veldig glad i bøker, filmer, interiør etc. Prøvde meg på strikking og denslags en gang i tiden men har rett og slett ikke tålmodighet til ting jeg ikke får til med EN gang :)

Liker å trene og å lese bøker, også hender det jeg får raptus på puslespill.. Bestiller kule motiver fra Tyskland sånn at de passer til å henge på veggen:)

Jeg driver litt med håndarbeid innimellom... Går litt i perioder... Litt strikking og bittelitt sying... Ellers elsker jeg å ta bilder! Som regel blir det veldig mange naturbilder, som fruen sier "du kan jo prøve å få med noen folk på bildene å da!".. Savner veldig å ut å ta bilder, har liksom ikke fått gjort det i høst pga bekkenløsninga... så gleder meg til å ta med vogna på tur å ta nye bilder :)

Hobby?
Jeg driver med hest da, og det tar nesten all ledige stund (tok, nå har jeg satt bort hestene sånn halvveis, og er nesten aldri i stallen i forhold til før). Gleder meg til å komme meg tilbake i stallen igjen!

Sånn bortsett fra det syns jeg tidvis det er gøy med scrapbooking, og syns det er litt gøy medkonfektlaging, fant jeg ut før jul.. Lite erfaring på området, men syntes det var gøy.

Jeg har egentlig aldri hatt tid til noe annet enn jobb/skole og hest (og hund)...

Back
Topp