Her blir jeg litt privat kansje.....

Mammasol*

Elsker forumet
:sex
Men jeg lurer så indelig på.
Hva kan vi si er gjennomsnitlig i uka måneden når det gjelder sex?

Hva er liksom normalt når det gjelder det?
Jeg og min sambo har diskutert litt.
Og slike tester som er gjort tenker jeg er ikke tatt i betraktning i hvor i forholdet en er.
Og med tanke på med eller uten unger.
Og om en er ny forelsket eller om en har vært i lag i 3-5 år.

Vi har vært kjæresten i seks år, og er alene, men nå har vi kanskje sex 1-3 ganger i uka :p haha! Varierer veldig da, noen ganger kan det være tre ganger på en dag også, men gj.snitt tror jeg det ca er det :p ikke akkurat veldig på topp

Her varierer det,alt etter lysten...gravid eller ikke ;) men hva lite er f.eks?en gang i uken ;)

Vi har vært sammen i 12 år allerede :P OG vi har en 2-åring. Før jeg ble gravid var det vel 4 gang per måned kanskje? helt vanlig for oss. Nå er det mindre, jeg liksom IKKE lyst....

Vi har vært sammen i 12 år allerede :P OG vi har en 2-åring. Før jeg ble gravid var det vel 4 gang per måned kanskje? helt vanlig for oss. Nå er det mindre, jeg liksom IKKE lyst....

Sniker og signerer. .!

.:herq:.

Vi har to gutter på 3 og 5 år og en til på vei. Før jeg ble gravid var det vel 4-5 ganger i uka, etterpå har det vært en nedgang mens jeg var dårlig, opp igjen nå til 3-4 ganger i uka ca. Noen ganger mer, noen ganger mindre.. Vi har vært gift snart 7 år (sammen 9).

Etter jeg ble gravis så er d vel 1-2 ganger i uka :) Noe ganger blir d kanskje 2 ganger på en dag, kommer ann på så masse :P Før jeg ble gravid så var d vel 3-4 ganger i uka :) Vært sammen i 1 år

Er det noen som ikke orker å ha sex i det heeele tatt mens de er gravide her?
Eller er jeg alene om det? :s
Synes så synd på mannen, men har man ikke lyst, så har man ikke lyst :(

Er det noen som ikke orker å ha sex i det heeele tatt mens de er gravide her?
Eller er jeg alene om det? :s
Synes så synd på mannen, men har man ikke lyst, så har man ikke lyst :(
du er ikke alene om det... er meget sjelden vi har sex for tiden... altfor trøtt til det :P Heldigvis så har jeg en samboer som ikke gjør noe ut av det :)

du er ikke alene om det... er meget sjelden vi har sex for tiden... altfor trøtt til det :p Heldigvis så har jeg en samboer som ikke gjør noe ut av det :)
Tror det var i mars vi hadde oss sist gang :(
Han gjør ikke så mye ut av det min heller, men jeg ser det jo på han at han er litt frustrert over det. Så må det sies at vi ikke har vært sammen så lenge heller da, så ble veldig plutselig ikke noe på han lenger :p

Men det er utrolig hva de forstår seg på noen ganger, disse mannfolka :p

Vi har to gutter på 3 og 5 år og en til på vei. Før jeg ble gravid var det vel 4-5 ganger i uka, etterpå har det vært en nedgang mens jeg var dårlig, opp igjen nå til 3-4 ganger i uka ca. Noen ganger mer, noen ganger mindre.. Vi har vært gift snart 7 år (sammen 9).

Drømmeforhold! Slik ønsker jeg også å ha det etter så mange år, og med flere barn:)
Prioritere hverandre og ha ett forhold bare oss to:) Er så lett å skyve hverandre til side føler jeg når man har barn.
Ble glad av å lese dette.. :D

Dette er vår første, og vi vel så nyforelsket som vi kan bli. Vi har minimum 3 ganger i uken.

Back
Topp