Her økes det!

kakemonster

Betatt av forumet
Spising hver andre time døgnet rundt! Håper det går fort over...

Samme her! og jeg som er vant med at han sover i strekk fra 21-06! satt mest å hang på sengkanten under nattens 3. mating kl 3 :P 

Samma var det med meg i natt.. Og jeg kan ikke amme liggende, fordi ho har pute mellom beina og kan ikke ligge på siiden.. Jeg holdt på og sovne under hver amming i natt -.- Sååå trøtt. Halv 12, halv 2, halv 4, halv 6 -.- osv.

Her kommer det litt sympati til dere fra meg (som ikke har det sånn nå, men har vært der)

En annen ting er at jeg føler det er så slunkent i puppene, men det er vel selvfølgelig fordi hun spiser så mye. Når begynner puppene å produsere mer skal tro?

Jeg var syk forrige uke og klarte ikke å holde på så mye væske, ergo produksjonen gikk veldig ned. Brukte en dag på å jobbe med å få opp produksjonen igjen og dagen etter allerede så kunne jeg merke at ting var på vei tilbake... Men om det var pga pumpingen eller at jeg var friskere vet jeg jo ikke :P

Jeg er litt misunnelig, jeg, faktisk. Skulle ønske produksjonen her økte og ikke mengden på flaskemåltider og NAN. 

Back
Topp