Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nettopp ferdig hos jordmor.. 37+2 i dag..
Blir henvist til vekstkontroll på sykehuset
Jordmor tror babyen er stor...
Blodtrykket er for høyt 125/93, og babyens hjertelyd er på 160-180. I tillegg har sf-målet skutt i været.. (også jeg som stadig får kommentarer om hvor liten mage jeg har..!)
Fikk akkurat samme beskjed med førstemann. Dro på sykehuset på vekstkontroll, der alt viste seg å være helt normalt. Denne gangen ligger jeg litt over "gjennomsnittet" på symfysemålet, men ifølge ultralyder er babyen -0,1 i forhold til normalt vekstmål.
Så det at du blir sendt til vekstkontroll, betyr ikke nødvendigvis at det er en stor baby
Jeg har hatt stort SF-mål på slutten med alle, men ingen har vært store foreløpig. Mistenker dog at hun nå faktisk er stor. Jeg har i alle fall blitt veldig tung selv...
Det er så rart med de målene..! For med yngstemann min, som var så stor, lå jeg omtrent akkurat på streken.. Husker jeg var bekymret for at han var liten
Akkurat ferdig på ahus (vekstkontroll.) Alt bra Hun er ca 3.5kg nå. Jeg kunne velge å bli satt igang neste uke, men legen anbefalte meg å vente til det starter av seg selv Jeg er enig..
Ser heldigvis ikke ut til at hun bli mer enn ca 4.3kg-4.4kg ved termin