Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer og så spennende! Håper det går fort for degJippi! Da har gyn henvist meg til ivf i Porsgrunn og til sykehuset i Vestfold for lapraskopi! Noen som har erfaring med ventetiden for lapraskopi??
Gratulerer og så spennende! Håper det går fort for degDu er samme Bukett fra prøver-forumet, bare at du har byttet bilde?
![]()
Jippi! Da har gyn henvist meg til ivf i Porsgrunn og til sykehuset i Vestfold for lapraskopi! Noen som har erfaring med ventetiden for lapraskopi??
Jeg hadde ikke lap på SiV men hadde hysteroskopi. Samme avdeling, så antar samme ventetid.
Det tok åtte uker fra henvisning til jeg var inne til operasjon![]()
Okay. Må man vente så og så lenge før man kan sette i gang med ivf etter lapraskopi?? Er jo sikkert ganske lang ventetid til ivf og altså, men jeg liker å vitevondt? Trengte du sykemelding? Takk for svar
![]()
Hysten var ikke vondt, men jeg ble sykemeldt tre dager. Lap har jeg aldri hatt, så vet ikke om det blir anderledes.
Jeg hadde hysten i slutten av mars og fikk første forsøk satt opp etter dette i juni.
Om du nettopp er henvist er det jo nok litt ventetid til ivf uansett, så du rekker sikkert lap og ventemåneder før du kommer ordentlig i gang i Porsgrunn. Det er litt kø nå :/
Ja okei, vet egentlig ikke helt forskjellen på hysteroskopi og lapraskopi. Jeg fikk forespeilet 3 mnd ventetid til forsamtale av gyn og han mente at det var muligheter for å starte opp med en gang etter samtalen...så håper det !! Men hvem vet. Er vel bare å smøre seg med tolmodighet.
Ja okei, vet egentlig ikke helt forskjellen på hysteroskopi og lapraskopi. Jeg fikk forespeilet 3 mnd ventetid til forsamtale av gyn og han mente at det var muligheter for å starte opp med en gang etter samtalen...så håper det !! Men hvem vet. Er vel bare å smøre seg med tolmodighet.