Henvisning til utredning

Etlitehåp

Gift med forumet
Himmelbarn
Sensommerlykke 2017
Er det noen av dere som har opplevd at en henvisning til utredning har blitt avvist av sykehuset?

Var hos legen i dag og hun sendte henvisning, selv om jeg tidligere har fått beskjed om at jeg har for høy alder og at kravet er 3 aborter. Jeg hadde en MA oppdaget i uke 14 hvor utvikling stoppet i uke 9 i november i fjor og går nå gjennom en tidlig SA.

Har lenge håpet på utredning og kanskje hjelp i form av hormoner, men frykter veldig at sykehuset skal avvise henvisningen når de ser at jeg ikke oppfyller kravene..
 
Hmm aldri hørt om noen som har blitt avvist, men nevnte sykehuset noe for deg når du hadde MA? Kravet er jo 3 aborter :) krysser fingrene for at de gjør ett unntak :)
 
Hmm aldri hørt om noen som har blitt avvist, men nevnte sykehuset noe for deg når du hadde MA? Kravet er jo 3 aborter :) krysser fingrene for at de gjør ett unntak :)
Husker ikke om det ble nevnt noe om det da jeg hadde MA, men har både lest om og hørt legen min si 3 aborter tidligere, så ble overrasket over at hun ville henvise.
 
Back
Topp