Henvisning til TUL

April21

Andre møte med forumet
Kor lang tid tok det frå du fekk henvisning til inkalling til tul..? Legen min sendte henvisning til sjukehuset måndag morgon, og meinte eg skulle få time kjapt. Men har ikkje høyrd noko enda - er veldig utålmodig!
 
Gyn ringte samme dag som legen sendte henvisning, og fikk time dagen etterpå. Så her gikk det veldig fort.
 
Jeg fikk time samme dagen, ringte å ville ha det i går, fikk tilsendt time på SMS etter noen timer :love7 Jeg fikk time om 2 uker, er 4+6 i dag
 
Hvordan får alle tidlig ultralyd? Jeg vil også ha, men får jo ikke bare det :sour: Har ingen medisinske grunner for det så da blir det privat!
 
Hvordan får alle tidlig ultralyd? Jeg vil også ha, men får jo ikke bare det :sour: Har ingen medisinske grunner for det så da blir det privat!
Dette er mitt 8. påbegynte svangerskap, men har 2 barn. Mistet alle før uke 8. Derfor får jeg tettere oppfølging og gratis ul et par ganger i mnd fremover.
 
Hvordan får alle tidlig ultralyd? Jeg vil også ha, men får jo ikke bare det :sour: Har ingen medisinske grunner for det så da blir det privat!

Mista fleire gangar før forrige svangerskap. Er henvist, men veit ikkje om eg får det innvilga. Skulle gjerne betalt sjølv om eg hadde tilbudet innanfor rimelig rekkevidde.
 
Legen sendte henvisning når jeg var 6+0, har fortsatt ikke hørt noe og nå er jeg 7+5 så det er nesten 2 uker siden
 
Legen min sendte henvisning for ul i uke 12 og 18. Har fått tildelt time i uke 18, men ikke hørt noe ang uke 12. Bør det tolkes som at jeg fikk avslag?
 
Jeg hadde samtale med legen min i dag kl 08, og forklarte at jeg ønsket tidlig ul pga en blødning i helga og at jeg er litt usikker på hvor langt jeg egentlig er på vei. Fikk telefon fra føde/gyn kl 13:18 med tilbud om time i morgen kl 9:oops:
 
Heldige dere som får de dekket! Men med de grunnene skjønner jeg det! Må betale 2000 her. Men er jo verdt det!:)
 
Sniker fra mars-forumet. Legen sendte henvisning en mandag, jeg fikk svar på helsenorge på torsdag. Om det går over 1.5 uke tenker jeg du kan purre :)
 
Back
Topp