Henvisning til TUL

MammaKiwi

Forelsket i forumet
Oktoberlykke2020❤
Heisann.

dere som har fått henvisning fra lege til TUL, hva har vært årsaken?

Eg har en medisinsk historie med en del operasjoner. Første barnet ble tett fulgt opp med UL, etter en operasjon eg hadde. Ikke noe oppfølging med nr to. Men da var det så lenge siden operasjonen.
Siden den gang har eg da hatt enda en operasjon og er bekymret om det kan påvirke barnets vekst. Denne lille magiske spiren var ikke planlagt. Så derfor hadde eg operasjon nr.2. Pluss at jeg er usikker på hvor langt jeg er på vei. Har første legetime neste uke og håper å bli henvist til TUL. Men redd for at legen avfeier mine bekymringer.
 
Det er stor variasjon i hva fastleger mener er «grunn nok», tror jeg. Men du må bare fortelle om dine bekymringer :Heartred

Jeg skal få henvisning neste uke pga mine bekymringer om ny MA, og fordi jeg er så dårlig at jeg ikke orker å gjøre dette i mange uker helt forgjeves.
 
Det er stor variasjon i hva fastleger mener er «grunn nok», tror jeg. Men du må bare fortelle om dine bekymringer :Heartred

Jeg skal få henvisning neste uke pga mine bekymringer om ny MA, og fordi jeg er så dårlig at jeg ikke orker å gjøre dette i mange uker helt forgjeves.
Takk for svar :happy:
 
Jeg har tidligere hatt svangerskapsforgiftning og har et høyrisiko svangerskap fordi jeg har lupus. Får tett oppfølgning pga det:happy:
 
Back
Topp