Henvisning til tidlig ultralyd

frk.1992

Betatt av forumet
Det som har vært hos lege og fått henvisning til tidlig ultralyd. Tok det lang tid før dere fikk svar? Og hvor lenge var det da til timen?

Fikk henvisning hos lege igår og ringte idag dit henvisning var sendt og de fortalte at de ga svar i løpet av ei uke og at jeg ville få første ledige time som var om 3-4 uker. Så ringte de plutselig tilbake senere idag og hadde fått en avbestilling imorgen som jeg kunne få. Så da fikk jeg veldig tidlig/fort time.

Da jeg ble henvist pga blødninger i forrige svangerskap, fikk jeg svar i løpet av uken, ul-timen var 2 uker etter legetimen ca. Varierer vel fra sted til sted hvor stor pågang de har og hvilken uke de helst vil ha pasienten inn.

Fikk svar etter 4 dager. Legen skrev på henvisningen at jeg skulle ha i uke 8, men pga lang ventetid har jeg først fått time når jeg er i uke 11.

Okey, takk for svar. Jeg hadde en MA forrige gang så vil gjerne inn og ta en sjekk snart. Er 7+5 idag og har legetime på mandag så håper jeg får time ganske snart :)

Om det tar lang tid, så er det mange private du kan gå til. Koster litt, men er verdt det :)

Back
Topp