henvisning til tidleg ul...

Tuttlå

Flørter med forumet
Sitter å lur er på hva som skal til for å få henvisning til ul nå... jeg hadde blødninger for 1 uke siden og ble da sykemeldt mn ingen ul eller noen form for testing...syntes dette er litt rart:\ ser jodet er flere som får henvisning fort. I slike tilfeller.... Noen som vet hva som er vanlig ?

Jeg fikk UL dagen etter blødning (og smerter kombinert, det er jo veldig skummelt), men legen sa først at det ikke er noe å gjøre. Så spurte jeg om det ikke gikk ann å ta ultralyd for å bekrefte eller avkrefte en eventuell SA, og da gjorde han det.

Har ny time på torsdag så tror jeg skal høre da om det er mulig å få henvisning.. ikke noe gøy å lure på om det er liv eller ikke :-( Tok en ekstra test hjemme og den var positiv uten tvil hvertfall :-)

Har ny time på torsdag så tror jeg skal høre da om det er mulig å få henvisning.. ikke noe gøy å lure på om det er liv eller ikke :-( Tok en ekstra test hjemme og den var positiv uten tvil hvertfall :-)

ring heller til føden.. kan hende det går fortere da så slipper du å vente.. de burde skjekke det med en gang når du blør..:) vet hvordan det er å gå å vente og lure.. ikke no særlig. men husk på at det ikke behøver og være no galt da:)

Hvis du hadde blødning i forrige uke og positiv test etter blødningen så er du gravid tipper jeg :) Testen hadde vært negativ om det ikke var liv.
Det er hvertfall det jeg ble fortalt på legevakten forrige gang.
Har hatt 2 SA og 1 MA på 6 mnd. så er rutinert på blødninger, hehe...

Hadde du smerter kombinert med blødningen?
Hvor mye/lenge blødde du?

blødde egentlig veldig lite å ingen smerter. Har imidlertid hatt litt vondt denne helgen men det hadde jeg på denne tiden sist gang også så det bekymrer meg lite :-) Tror egentligt alt er bra men jadde vært greit å sjekke :-) testet tre dager etter blødningen :-)

Jeg fikk henvisning pga tidligere aborter....

Back
Topp