Henvisning til OUL

Jeg fikk ta blodprøver, men urinprøven mente hun jeg ikke skulle levere på første kontroll, så den ble med hjem igjen :p

Vi er jo begge godt innenfor tidsrommet for når første kontroll skal være, så det er rart legene har så ulik praksis på det der.

Uke 16-18 blir vel uke 51-1? Vi satser på time etter nyttår for da er det mye roligere på jobben til mannen min :)

Kult at ingen vet det og at dere venter til julaften! Skulle gjerne ventet til da jeg og, men tror ikke det lar seg gjøre rent praktisk. Har fortalt det til tre stk så langt. Så vi deler det nok med familie etter privat ul 12+2. Venner og jobb får vite litt etterhvert. Mine foreldre får nok vite det i helgen, er på hyttetur med dem og vin er uunngåelig.

Haha, jeg fikk bare levere inn urinprøven mens de andre måtte vente :p rart at det skal være så forskjellig!

Vi vil så gjerne at storesøster på 2,5 år skal fortelle, så vi vil vente lengst mulig så ikke det blir så lenge for henne å vite. Tror nok ikke jeg klarer å vente lengre enn juleaften for vi gleder oss sånn til å fortelle det til henne. Hun spør ukentlig om ikke pappaen kan kjøpe en lillebror eller lillesøster til henne,'så finner hun det ut vet hele verden det :p Hun er veldig for seg for alderen så hun forstår ofte mye mer enn hva hun burde :p :)

Ser vi har termin samtidig (1 dag forskjell) men jeg fikk ikke ta blodprøver på tirsdag (11+1) så måtte komme tilbake. Fikk du ta? Håper vi får svar på UL snart :) Har regnet at det blir sikkert første uken i januar men hadde vært gøy med privat ul rett før jul så vi får vite kjønn. Vi skal si det på juleaften (ingen som vet enda) :)
Fikk eller ikkje ta blodprøvene enda, fikk beskjed om å komme tilbake etter eg var passert veke 12.

Back
Topp