Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var hos jordmor på kontroll.Jeg ble henvist til sykehuset av legen jeg hadde første kontroll hos tror ikke det er mer normalt med jordmor enn lege, da det kommer an på hvem du er hos på første kontroll.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Åja, sånn ja. Da var det kanskje litt rart ja.Var hos jordmor på kontroll.
Det er jo mulig. Får høre med henne når jeg skal til henne på 12 ukers kontroll 2. juniDet var rart. Se har sikkert bare brukt feil svarbrev eller så har jordmor konferert med kommunelegen. Han har større påvirkningskraft
Alltid blitt henvist til sykehuset, både ved OUL og ved blødning og tidlig UL. Men det varierer sikkert fra sted til stedBlir dere sendt til sykehuset på oul? Her blir vi henvist til gyn med ul...
27.12.14
02.06.10
Her har jeg fått inntrykk av at sykehuset ikke vil ta inn noen før uke 30... Er sikkert ikke kapasitet. Jeg var hos samme som jeg skal på oul til etter blødningene og. Greit å bli fulgt opp av samme daAlltid blitt henvist til sykehuset, både ved OUL og ved blødning og tidlig UL. Men det varierer sikkert fra sted til sted
Her har jeg fått inntrykk av at sykehuset ikke vil ta inn noen før uke 30... Er sikkert ikke kapasitet. Jeg var hos samme som jeg skal på oul til etter blødningene og. Greit å bli fulgt opp av samme da
27.12.14
02.06.10
Nasjonalt senter for fostermedisin er jo på St.Olavs i Trondheim, så her har de sikkert greit med kapasitetHer har jeg fått inntrykk av at sykehuset ikke vil ta inn noen før uke 30... Er sikkert ikke kapasitet. Jeg var hos samme som jeg skal på oul til etter blødningene og. Greit å bli fulgt opp av samme da
27.12.14
02.06.10