Henvisning til OUL

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Er det ikke jordmor som henviser til OUL? I dag fikk jeg brev fra sykehuset at kommunelegen har henvist meg og at de tar helsefaglig vurdering av henvisningen.

Er dette standar svar eller er det noe annet ? Skal få time mot slutten av juli.

Jeg ble henvist til sykehuset av legen jeg hadde første kontroll hos :) tror ikke det er mer normalt med jordmor enn lege, da det kommer an på hvem du er hos på første kontroll.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg ble henvist til sykehuset av legen jeg hadde første kontroll hos :) tror ikke det er mer normalt med jordmor enn lege, da det kommer an på hvem du er hos på første kontroll.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Var hos jordmor på kontroll. :)

Det var rart. Se har sikkert bare brukt feil svarbrev eller så har jordmor konferert med kommunelegen. Han har større påvirkningskraft :)

Det var rart. Se har sikkert bare brukt feil svarbrev eller så har jordmor konferert med kommunelegen. Han har større påvirkningskraft :)
Det er jo mulig. Får høre med henne når jeg skal til henne på 12 ukers kontroll 2. juni :)

gyn poliklinikk på sykehuset har de ultralyd her :)

Alltid blitt henvist til sykehuset, både ved OUL og ved blødning og tidlig UL. Men det varierer sikkert fra sted til sted :)
Her har jeg fått inntrykk av at sykehuset ikke vil ta inn noen før uke 30... Er sikkert ikke kapasitet. Jeg var hos samme som jeg skal på oul til etter blødningene og. Greit å bli fulgt opp av samme da :)

27.12.14
02.06.10

Her har jeg fått inntrykk av at sykehuset ikke vil ta inn noen før uke 30... Er sikkert ikke kapasitet. Jeg var hos samme som jeg skal på oul til etter blødningene og. Greit å bli fulgt opp av samme da :)

27.12.14
02.06.10

Her får vi mellom uke 18 og 20-21. De har gyn og føden+barneavd på samme ets så alt detter går under et på en måte. Greit å ha en ets og plass å forholde seg til. Må jo reise mellom 2,5 og 3 timer en vi for å komme dit.

Her og er det på sykehuset OUL foregår. Og de to tidlige ultralydene jeg har fått tilbud om er også på sykehuset :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

27.12.14
02.06.10
Nasjonalt senter for fostermedisin er jo på St.Olavs i Trondheim, så her har de sikkert greit med kapasitet :)

Her er det også sykehuset som tar oul, og man blir henvist dit av den man er på første svangerskapskontroll hos.

Her har vi ingenting med sykehuset å gjøre før fødselen (sentralsykehuset i telemark). I telemark er vi så heldige å ha to oul, en rundt uke 18 og en i uke 32 :)

27.12.14
02.06.10

Back
Topp