Henvisning til OUL - forvirra!

Sunshine89

Flørter med forumet
Hei! Fekk endeleg innkallinga til OUL idag! Men eg er superforvirra! :banghead: Kan nokon hjelpe meg å "tyde" delar av innkallinga?

Her er teksten eg blir "koko" utav (er det noko rart??):

"Vi har utført ei medisinskfagleg vurdering av helsetilstanden din og behovet ditt for hjelp på grunnlag av tilvisinga og eventuelle tilleggsopplysningar. Konklusjonen vår er at du har rett til nødvendig helsehjelp frå spesialisthelsetenesta."

Kan nokon hjelpe meg å bli litt klokare? :happy:

Hei! Fekk endeleg innkallinga til OUL idag! Men eg er superforvirra! :banghead: Kan nokon hjelpe meg å "tyde" delar av innkallinga?

Her er teksten eg blir "koko" utav (er det noko rart??):

"Vi har utført ei medisinskfagleg vurdering av helsetilstanden din og behovet ditt for hjelp på grunnlag av tilvisinga og eventuelle tilleggsopplysningar. Konklusjonen vår er at du har rett til nødvendig helsehjelp frå spesialisthelsetenesta."

Kan nokon hjelpe meg å bli litt klokare? :happy:
Det er standard brev. Betyr bare at du har rett til timen du har fått :) ikke bry deg om det du :)

Stod akkurat det samme i mitt, i tilleg til at de hadde gjort sin plikt i å gjennomføre vurdering (eller hva det var) innen september 2017 Måtte le litt da jeg leste det

Er det som jeg kaller Navsk [emoji51] hver gang jeg fikk brev av de måtte jeg ringe til tolken min (legen) for å få det oversatt [emoji85][emoji23]

Back
Topp