Henvisning til bassengtrening!

Stine_marie

Venter nr. 1 :)
I dag ble jeg henvist av Kiropraktoren min til bassengtrening pga bekkenet krangler så veldig. Må bare vente til det startet opp igjen etter sommerferien. Noen som har erfaring med dette fra tidligere? :)

Fungerer veldig bra :) Har gjort det 1-2 ganger pr uke både i forrige og dette svangerskapet.. Merker stooor forskjell på bekkenet nå når det er sommerferie. Gleder meg til den er over og bassenget åpner igjen ;)

På "mobben"

Fungerer veldig bra :) Har gjort det 1-2 ganger pr uke både i forrige og dette svangerskapet.. Merker stooor forskjell på bekkenet nå når det er sommerferie. Gleder meg til den er over og bassenget åpner igjen ;)

På "mobben"

Så bra :) da ser jeg frem til å komme igang :D

Jeg var hos fysio i går og ble også meldt på bassengtrening. Jeg har hørt mye positivt om det, og ser frem til å komme i gang! :) Satser på at det skal gjøre godt for bekkenet :)

Sniker... :) Har ikkje vært på noe organisert bassengtrening, men har kjøpt klippekort til terapibasseng og plasket litt sjølv når bekkenet har vært på det verste... Har vært nok for min del å reise ca. annakvar veke, så nå som bassenget har hatt 14 dager ferie, kjenner eg at eg sliter... :)

Har bassengtrening for folk med rygg og bekkenplager:-) hos meg har jeg hatt en gradvis forverring, men det var egentlig forventet og mest sannsynlig saktere enn uten og det er godt å bevege seg litt i vann med mindre belastning enn på land.

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Back
Topp