Henvisning Porsgrunn

N

Nyigamet.

Guest
Hei, jeg og mannen min har blitt henvist til Porsgrunn for sekundær infertilitet. Prøvd i 1 år og absolutt ingenting. Ved første barn ble vi gravid etter 2 forsøk, mistet, så gravid igjen med engang. Har hatt keisersnitt og fjerning av stor cyste på eggstokk så mistenker at det er en eller begge av de inngrepene som har skapt problemer
Henvisningen er fortsatt under vurdering, når ca kan vi regne med time og vil vi måtte vente lenger pga vi har et barn fra før og er unge? (Jeg er midten av 20 årene, mannen er starten av 30 årene)

Hei , de er effektive i Porsgrunn . Det gikk ikke lang tid fra vi ble henvist til 1. Samtale , noen uker ca . Nei at dere har barn fra før skal ikke ha noe å si , i Porsgrunn er det jo åpnet for enda ett søsken forsøk , altså totalt 3 barn om jeg ikke tar helt feil, deres alder skal heller ikke ha noe betydning , det er infertilitet man får hjelp til :) uansett alder. Men man skal vel ha prøvd litt selv , og det har dere jo . Lykke til. Ble selv gravid på første forsøk der nede og Porsgrunn er helt fantastisk gjeng !! ❤️❤️❤️

Back
Topp