Henvisning OTUL og NIPT

Frk.Fryd85

Glad i forumet
Augustbarna2024
Hei!
Hadde første time hos fastlegen i her om dagen, sånn at hun kunne sende henvisning til OTUL, NIPT osv.
Skal egentlig få dette litt tidlig, pga vi skal også ha NIPD.
Det var derimot en vikar der, og følte ikke helt at han forstod meg (jeg forstod ikke ham så godt heller, egentlig).
Men han tastet i vei, og sa han skulle sende henvisningene.
Dere som har fått samme henvisninger sendt, kan dere se disse på Helsenorge?
Jeg finner nemlig ingenting, og er litt redd for at han ikke har sendt noe allikevel.
Er 8+3 i dag, så føler det haster litt :nailbiting:
 
Hei!
Hadde første time hos fastlegen i her om dagen, sånn at hun kunne sende henvisning til OTUL, NIPT osv.
Skal egentlig få dette litt tidlig, pga vi skal også ha NIPD.
Det var derimot en vikar der, og følte ikke helt at han forstod meg (jeg forstod ikke ham så godt heller, egentlig).
Men han tastet i vei, og sa han skulle sende henvisningene.
Dere som har fått samme henvisninger sendt, kan dere se disse på Helsenorge?
Jeg finner nemlig ingenting, og er litt redd for at han ikke har sendt noe allikevel.
Er 8+3 i dag, så føler det haster litt :nailbiting:
Jeg kan ikke se henvisningen fra legen på helsenorge, kun brevet fra sykehuset med innkalling til time. Det stod i brevet når henvisningen ble sendt, og ser det tok åtte dager fra det ble sendt til jeg fikk brev med innkalling.
 
Jeg kan ikke se henvisningen fra legen på helsenorge, kun brevet fra sykehuset med innkalling til time. Det stod i brevet når henvisningen ble sendt, og ser det tok åtte dager fra det ble sendt til jeg fikk brev med innkalling.
Så bra!
Vanligvis har henvisninger havnet under «sendte henvisninger» der inne, så ble litt stresset når jeg ikke fant noe :wacky:
Betryggende at du heller ikke fant noe, men allikevel har fått time!
 
Så bra!
Vanligvis har henvisninger havnet under «sendte henvisninger» der inne, så ble litt stresset når jeg ikke fant noe :wacky:
Betryggende at du heller ikke fant noe, men allikevel har fått time!
Unnskyld, tok visst feil! Selve brevet ligger ikke der, men under henvisninger ligger det en oppføring om at den er sendt/mottatt. Men siden jeg ikke har sjekket dette før aner jeg jo ikke om den havnet der først når saken var behandlet eller ei. Kan du ta en sjekk med legekontoret over nyttår for å få bekreftet at den er sendt?
 
Jeg kunne også se at henvisningen var sendt og under behandling. Hadde ringt og dobbeltsjekka på tirsdag hvis du ikke ser noe
 
Back
Topp