Henvisning fra lege...

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Legen min sendte jo en henvisning til UL for meg grunnet mulig abort..
Så ringte jeg opp på sjukehuset idag, og da hadde han sendt det til et helt annet sykehus som er 2 timer unna, istede for 5minutter. Har også et sykehus 1,5 time unna.. Men NEIDA..

Uansett, ringte til dette sykehuset istede da, og da har dem ikke "Vurdert" henvisningen enda engang? Hun hååpa dem skulle gjøre det idag, og da var det en lege som bestemt når jeg skulle komme på UL? Så jeg kan risikere og gå flere uker med noe som ikke lever i magen?!?

Er helt fortvila jeg nå.....

Huff.. forstår at du blir fortvila av dette... 

Jeg har funnet ut det at vil man ha noe gjort og innen rimelighetens tid så må man bruke privat og betale for det...!!

Håper du snart får UL timen din... og at alt er bra!

Huff så teit :(

Legen min sendte henvisning en fredag, å jeg fikk brev i posten onsdagen, å fikk da time 2 uker etter brevet  kom. så skal inn den 30 nå.

Men ville gjort de tpriv jeg da asså, sånn at du ikke går så lenge uten å vite.

Sender deg en god klem jeg :D

Jeg kommer til og ringe tilbake i morgen og høre, og om dem har tenkt og la meg vente i lange tider så trur jeg nok at jeg må vurdere det privat..
Det er desverre litt dyrt får min økonomi, så håper selvfølgelig at jeg kommer raskt inn uten det..

Vet om ei som ventet og ventet på UL, og til slutt sa dem at det var for seint så det var ingen vits.. Så ble hun syk, og måtte ta utskrapning fordi ikke alt var kommet ut..

Og OM dette har gått galt, så vet jeg at ingenting kan ha kommet ut.. Har ikke blødd tilstrekkelig for det..

Gjør det. ring å mas på dem. Det har dem bare godt av, så treige noen av disse sykehusene kan være..

Helt grusomt hvor treige dem er og.. Fikk hakeslepp når ho bare svarte på en litt ufyselig måte at ho håååååååpa legen tok det idag.. :s
Men jeg sa ifra at jeg ringer tilbake imorgen, og kommer til og ringe hver dag fram til dem har noen time og gi meg.. Enkelt og greit..

Når jeg mista i august var jeg på legevakta en søndag ettermiddag, og fikk henvisning til sykehuset med meg da. Han sa jeg skulle ringe sykehuset morgenen etterpå for å få time samme dag, noe jeg fikk.. Måtte riktignok vente en god stund der fordi de hadde veldig mye folk den dagen, men kom inn under 24 timer etter at jeg var på legevakta..

Kan du ikke ringe legen i mårra og be om en henvisning til sykehuset som er nærmest, og at han/hun i tillegg kan skrive at det haster?

Jeg syns også du bør holde kontakten med fastlegen din. Han har nok andre telefon numre og kontakter på sykehuset, slik at han kan få formidlet viktigheten her. 

Fra jeg fikk bloddråpen i trusa(når jeg hadde MA), tok det kanskje 4 timer til jeg hadde ul. Men dem hadde gynekologer med ul apparat i samme bygg som fastlegen min. Så skjedde nok noe kjappere grunnet det. Kan ikke skjønne du skal måtte vente ukesvis hvis det mistenkes MA!:( Umenneskelig...:(

Håper det ikke er MA på deg, håper alt er i orden! Klem<3

Det hørtes veldig rart ut ja... Jeg hadde mast til de tok deg inn:)

Syns også det er merkelig, men når jeg prata med henne som ikke hadde fått UL engang så er jeg jo ikke spesielt overasket over at det er sånn.
Når jeg var hos fastlegen så måtte han ringe gynekologen som var på vakt, og det var hun som ba han sende henvisning.. Virker ikke som han har så mye peiling.

Men som jeg sa til ho på sjukehuset idag, dem kan ikke forvente at at jeg skal sitte her i flere uker og vente på svar ! Ikke så lenge jeg ikke vet om fosteret lever eller ei.
Kan jo bli dritsjuk..

Håper de hører på deg og at du snart kommer på UL!!! 

Back
Topp