Henvisning frå jordmor til UL

Sille92

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Junibollene 2023
Julilykke 2023
Var til jordmor i dag tidlig og hun skulle henvise til ul. Hvor lang tid har det tatt før dere fikk tildelt time på Helsenorge etter timen hos jm/lege? :)

Var til jordmor i dag tidlig og hun skulle henvise til ul. Hvor lang tid har det tatt før dere fikk tildelt time på Helsenorge etter timen hos jm/lege? :)
Kommer veldig an på hva som er årsaken til henvisning. Men generelt sett så begynner det jo å nærme seg veldig for oss nå, så regner med det går ganske fort :)

Kommer veldig an på hva som er årsaken til henvisning. Men generelt sett så begynner det jo å nærme seg veldig for oss nå, så regner med det går ganske fort :)
Ja,litt avflatet SF mål, og usikkerhet rundt leie. Kanskje jeg får noe på HelseNorge i morgen da :)

• Omsorg
Reactions: HCS
Jeg ble henvist pga avflatet SF-mål. Henvisningen ble behandlet dagen etter og jeg fikk time dagen etter der igjen :)

Jeg ble henvist pga avflatet SF-mål. Henvisningen ble behandlet dagen etter og jeg fikk time dagen etter der igjen :)
Så bra! Får nok desverre ikke time før tidligst tirsdag, siden det nå straks er helg og så pinse på mandag:/

Kommer såå an på avdelingen og. Men om det haster, så pleier jo ofte jm/lege å ringe avdelingen for å gi beskjed, samtidig som de sender henvisningen.

Back
Topp