Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer veldig an på hva som er årsaken til henvisning. Men generelt sett så begynner det jo å nærme seg veldig for oss nå, så regner med det går ganske fortVar til jordmor i dag tidlig og hun skulle henvise til ul. Hvor lang tid har det tatt før dere fikk tildelt time på Helsenorge etter timen hos jm/lege?![]()
Ja,litt avflatet SF mål, og usikkerhet rundt leie. Kanskje jeg får noe på HelseNorge i morgen daKommer veldig an på hva som er årsaken til henvisning. Men generelt sett så begynner det jo å nærme seg veldig for oss nå, så regner med det går ganske fort![]()
Jeg ble henvist pga avflatet SF-mål. Henvisningen ble behandlet dagen etter og jeg fikk time dagen etter der igjenVar til jordmor i dag tidlig og hun skulle henvise til ul. Hvor lang tid har det tatt før dere fikk tildelt time på Helsenorge etter timen hos jm/lege?![]()
Så bra! Får nok desverre ikke time før tidligst tirsdag, siden det nå straks er helg og så pinse på mandag:/Jeg ble henvist pga avflatet SF-mål. Henvisningen ble behandlet dagen etter og jeg fikk time dagen etter der igjen![]()