Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når fastlege har henvist har det gått 1-4 dager gikk fort når jeg skulle sjekke leie så kanskje d prioriteres.
Gikk sånn 3-4 virkedager her.
Du kan følge med på helsenorge, der sto det at henvisningen var behandlet og at jeg var tildelt time et par dager før jeg faktisk fikk melding om det
Tusen takk for svarJeg har bare blitt sendt rett på UL av jordmor jeg, hun har ringt føden og så har jeg kommet inn der… etter jeg var 36 uker da. I går var jeg på UL og hos jordmor og da sa han som tok UL at han skulle sette meg opp til ny UL rundt termin. Da fikk jeg sms fra Helsenorge før jeg hadde forlatt sykhuset..
Dette er i Telemark.
Fikk tildelt time samme dag.Var til jordmor i dag tidlig og hun skulle henvise til ul. Hvor lang tid har det tatt før dere fikk tildelt time på Helsenorge etter timen hos jm/lege?
Oi,såpass ja. Hvilken grunn ble du henvist for?Jeg ble henvist fra jordmor til sykehuset 16 mai, fortsatt ikke fått innkallingsbrev tildelt time. Ringte sykehuset og spurte - de sa at jeg står på venteliste og at de ikke har glemt meg.. Gjelder Kalnes/Østfold.
Plutselig stor økning i SF mål + usikkert leieOi,såpass ja. Hvilken grunn ble du henvist for?
Plutselig stor økning i SF mål + usikkert leie
De ringte meg plutselig i dag morges og spurte om jeg kunne komme samme dag. Da er det bare å droppe andre planer og sette seg i bilen.Oi,såpass ja. Hvilken grunn ble du henvist for?
Så bra! Lykke tilDe ringte meg plutselig i dag morges og spurte om jeg kunne komme samme dag. Da er det bare å droppe andre planer og sette seg i bilen.