Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I barnehagen jentungen gikk i hengte de opp bilder av hva barna hadde gjort ila dagen. Og etterhvert gikk de over til bildefremvisning på skjerm. Jeg vil vite hvordan formen har vært, hvordan humøret har vært, hvem hun har lekt med og hva har de lekt, gikk det greit å legge, sovnet når og våkner når, vært bleieskift/gått på do, spist greit.Hvilke spørsmål stiller dere/informasjon vil dere ha om dagen til barnet i barnehagen?
Hva er vanlig at man må spørre om, og hva bare sier de?
(Barnehagen bruker ikke noen app for øyeblikket).
Høres bra ut å bare få infoen, er ikke så rutinert i barnehageverden, men må vist spørre og grave mer, for her får jeg null info om jeg ikke spør..Trenger ikke å spørre om noe, for de gjør det helt uoppfordret [emoji14]
Men hadde spurt om hvordan dagen hadde hvert.
Nå hadde jeg spurt om han hadde hatt noe vondt (er plaget med voksesmerter og betennelser) og jeg hadde spurt om det gikk greit med hanskene ute (sliter med atopisk eksem).
På vinteren hadde jeg spurt om astmaen.
Jeg vet jeg kan spørre om hva jeg lurer på, jeg lurte på hvilken info andre foreldre gjerne spør om/vil ha om barnas dag. Hvilke ting er greit å holde styr på uten å ta helt av [emoji6]Spør om det du lurer på. Det er ikke alltid barnehagen bare gir ut info om hva som helst, fordi personvernloven faktisk skal overholdes, såvel som privatlivet til barna.