Hentet vitus apotek sin babyboks

babysykigjen

September 2013 <3
Hentet min første babyboks i dag, og det var mye fint opp i der :) nå gleder jeg meg glugg ihjel til knotten kommer :) håper tiden framover går fort :)

noen flere som har hentet?

Så gøy! :) Måtte du ha med noe bekreftelse for å få hentet den?

Ja hvordan fikk jeg den, var på en eller annen side, husker jammen ikke hvor det var jeg. Jeg var bare innom og sa at jeg hadde fått mail om at jeg kunne hente den, måtte ikke handle noe for å få den nei.

Det er en oversikt over gratis babypakker inne på oktober-13 kanskje vi også skulle hatt en sånn:)

Ja det hadde ikke vært dumt det, jeg husker ikke hvor jeg fant det jeg, ellers skulle jeg gjerne ha delt med dere alle sammen :)

Jenter det har da vi og ;) gå inn på september jentenes viktigste tråder så blar dere ned over så ser dere dem :)
Hver obs på å lese på betingelser på noen av de, ikke alle som er helt gratis, må bli medlem osv..

seriøst? :P du må bla ned over.. men ok, jeg kopierte lista :)

Gratispakker
BAM babypakke

Få gratis babypakke med boken ”Bare spør”, gavekort og produktprøver.

Glade barn-gaven

Praktisk sekk med Donald Duck Junior, gavekort og produktprøver.

Liberoklubben

Libero startboks med diverse babyting.

Babybox fra Apotek1

Vareprøver på kremer, smokker, bind, flasker og diverse.

Babysending fra Vitus Apotek

Inneholder vareprøver til både mamma, pappa og babyen.

Rimis Barnepakke

Få gavekort på de viktigste produktene til babyen.

Bleiebøtte fra Reflex -

Få gratis bleiebøtte på Barnas Hus.

Babypakke fra Tanum

Meld deg inn i bokklubben og få gratis bøker.

Goboken

Meld deg inn og motta gratis gave.

DryNites

Registrer deg og få gratis prøve på DryNites.

Oj, der var det jo masse pakker det går an å få, den tråden hadde jeg ikke lagt merke til! Så gøy! :D

Topptråden ligger på fanen "stickies" på appen....

Gøy! Husker hvor arti det var sist jeg gikk gravid. Det å kunne fylle opp stellebordet med alt småtteri. Krem, shampoo osv... :)

Så utrolig greit! Da er det jo bare å samle inn!

Kan også tipse om gjerrigknark.com, underkategori "barn og baby". Der er det en fin oversikt over mye man kan få billig eller gratis. Husk å lese betingelsene! :)

Back
Topp