I dag henta jeg ut liberopakken + rimipakken. Må si meg mest fornøyd med Rimi sin fordi den hadde utrolig mye forskjellig type innhold. Innholdet kan jeg nevne i fleng;
4 stk bleier, smekke, prøvepakke med våtservietter, badebleie, avent + mamsmokk, refleks, kleenex, en pakke libresse goodnightbind, libero bleiebøtte poser x 3 pk, en pakke rimi våtservietter, libero hand and face wipes, 3 skjeer fra hipp, liten såpe + 2 små pakker tanntuber, fuktighetskrem, babyolje, natusan face & hand wipes pakke + prøvepakke med dry nites bleier!
I libero's pakke fikk jeg; 1 stor tube babycream, 1 pk wet wipes, 5 stk bleier nr 1 og 9 stk bleier nummer 2, 1 liten pakke med 10 bind, 2 ammeinlegg og en liten leke man kan henge på f.eks vogna + et par brosjyrer.
Nå mangler jeg bare å hente den fra vitus apotek.
Mam sin har jeg jeg også fått med blant annet smokkesnor og enormt mye reklame.
Noen som har tatt ut den fra vitus? Som vet hva det er oppi? Hihi..
Morro med gratis!!!
4 stk bleier, smekke, prøvepakke med våtservietter, badebleie, avent + mamsmokk, refleks, kleenex, en pakke libresse goodnightbind, libero bleiebøtte poser x 3 pk, en pakke rimi våtservietter, libero hand and face wipes, 3 skjeer fra hipp, liten såpe + 2 små pakker tanntuber, fuktighetskrem, babyolje, natusan face & hand wipes pakke + prøvepakke med dry nites bleier!
I libero's pakke fikk jeg; 1 stor tube babycream, 1 pk wet wipes, 5 stk bleier nr 1 og 9 stk bleier nummer 2, 1 liten pakke med 10 bind, 2 ammeinlegg og en liten leke man kan henge på f.eks vogna + et par brosjyrer.
Nå mangler jeg bare å hente den fra vitus apotek.
Mam sin har jeg jeg også fått med blant annet smokkesnor og enormt mye reklame.
Noen som har tatt ut den fra vitus? Som vet hva det er oppi? Hihi..
Morro med gratis!!!