Hentet meg et par baby-startpakker :)

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
I dag henta jeg ut liberopakken + rimipakken. Må si meg mest fornøyd med Rimi sin fordi den hadde utrolig mye forskjellig type innhold. Innholdet kan jeg nevne i fleng;

4 stk bleier, smekke, prøvepakke med våtservietter, badebleie, avent + mamsmokk, refleks, kleenex, en pakke libresse goodnightbind, libero bleiebøtte poser x 3 pk, en pakke rimi våtservietter, libero hand and face wipes, 3 skjeer fra hipp, liten såpe + 2 små pakker tanntuber, fuktighetskrem, babyolje, natusan face & hand wipes pakke + prøvepakke med dry nites bleier!

I libero's pakke fikk jeg; 1 stor tube babycream, 1 pk wet wipes, 5 stk bleier nr 1 og 9 stk bleier nummer 2, 1 liten pakke med 10 bind, 2 ammeinlegg og en liten leke man kan henge på f.eks vogna + et par brosjyrer.

Nå mangler jeg bare å hente den fra vitus apotek.
Mam sin har jeg jeg også fått med blant annet smokkesnor og enormt mye reklame.

Noen som har tatt ut den fra vitus? Som vet hva det er oppi? Hihi..
Morro med gratis!!! :D

Sniker litt fea august. Men vitus sin er ræva. Fikk en pakke mesoft tørrservietter, noen kremer til liten og stor, en mam smokk str 0-6 mder, to te poser, medela ammeinnlegg og en hel hau med reklame for alle produktene thats it i min vitus apotek pakke. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Husk at du kan hente fra apotek 1 å da;)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Hvordan fikk du mam sin? Forstod det var en side på face man skulle like, men fant aldri den jeg...

Hvordan fikk du mam sin? Forstod det var en side på face man skulle like, men fant aldri den jeg...

Unnskyld! Mente BAM. Famile og barn eller hva det var. Google BAMgavepakke så finner du den. Om du ikke allerede har den. Hvis du liker mam på facebook får du en gratis smokk i posten.

Unnskyld! Mente BAM. Famile og barn eller hva det var. Google BAMgavepakke så finner du den. Om du ikke allerede har den. Hvis du liker mam på facebook får du en gratis smokk i posten.
Mam Malaysia da? Finner ikke noe norsk side via mobil...

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Bam pakken var ikke mye fornuftig. ... eneste eg har fått/hentet

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

BAM sin var dårlig ja :P Masse reklame og ting som gikk rett i søpla... Hmm. Mente jeg henta meg noe på lindex sist... Må undersøke - mulig jeg surrer.

BAM sin var dårlig ja :P Masse reklame og ting som gikk rett i søpla... Hmm. Mente jeg henta meg noe på lindex sist... Må undersøke - mulig jeg surrer.

Babybox fra Apotek1 har gavekort på en gratis body fra Lindex samt smekke fra Fisher Price. Veldig bra pakke synes jeg! :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Har ikke fått lapp ifra Rimi i posten enda :( Men har fått hentet meg en Libero pakke på Kiwi da :) Den var helt grei synes jeg :)

♡Termin 15 juli♡

Libero sin pakke hentet vi på lindex i 2009:)

termin 21.07.2013

Back
Topp