Hentet gratisbabypakken fra Apotek 1 idag!!

Mamusia

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Og jeg er utrolig imponert! Altså jenter, LØP OG HENT!!!

Det var mye mer oppi enn jeg husker med mine andere to barn.
Nå er jeg veldig spent på Vitusapotek sin pakke som *alle* venter på ( siden de hatt leveringsproblemer en stund )
Så gøy med sånne pakker

eg har allerede fått mitt kvote på gratispakker vistnok :-P
Kossen får eg lurt til meg ein ny raid av kjekke pakkar da... ? ;)
Bytta e-mail ?  hehe
EG O VIL HAA

Å? Jeg venter jo nr. 3 og det var ikke noe problem denne gangen heller...
Bare Rimi sin får man til ett barn, men da brukte jeg Sambo sitt navn osv.

Mamusia skrev:
Og jeg er utrolig imponert! Altså jenter, LØP OG HENT!!!

Det var mye mer oppi enn jeg husker med mine andere to barn.
Nå er jeg veldig spent på Vitusapotek sin pakke som *alle* venter på ( siden de hatt leveringsproblemer en stund )
Så gøy med sånne pakker

Må en bestille de eller kan en bare gå ned å hente ? 

---------------

Fant utav det hehhe, hadde visst bestillt men glemt det ;)

Du må nok registrer deg på internet, ellers så kan man jo bare gå dit hver dag å hente en pakke :-)

Hentet den selv for ett par uker siden,veldig mye flott der :)

Venter og venter på at Vitus skal få finger`n ut,og få levert ut!
Også bestillt fra Rimi,Bam og Libero klubben.

LinnChris skrev:
Hentet den selv for ett par uker siden,veldig mye flott der :)

Venter og venter på at Vitus skal få finger`n ut,og få levert ut!
Også bestillt fra Rimi,Bam og Libero klubben.

Hehe, jeg også... ser jeg en Vitus Apotek så går jeg inn å spør. Igår fikk jeg beskjed om at den skulle ha kommet nå uke 19, idag ( på en annen Vitus Apotek ) at den kommer uke 21... Det blir sikkert tomt med en gang igjen, siden alle venter på den :-)Spent på Rimi sin, den var skikkelig fin første gangen, men jeg har hørt at den har tapt seg i det siste... Gøy er det uansett :-)

Mamusia skrev:

Hø  ? har eg missforstått?  Trudde dei registrerte oss me navn, mail og adressa for at me ikkje sku få henta meir enn ein pakke :-P
Står jo "1 pakke pr. husholdning. hehe
Så dåke har henta pakke med samme registrering flere ganger ???  DÅ må eg jo hiva meg på eg o!!

mollee skrev:

Mamusia skrev:

Hø  ? har eg missforstått?  Trudde dei registrerte oss me navn, mail og adressa for at me ikkje sku få henta meir enn ein pakke :-P
Så dåke har henta pakke med samme registrering flere ganger ???  DÅ må eg jo hiva meg på eg o!!

Nja, men de spør jo om det er første barnet, så de har nok registrert at man har barn fra før, men bortsett fra Rimi så gir de ut en pakke per svangerskap. ;-)

Mamusia skrev:

mollee skrev:

Mamusia skrev:

Nja, men de spør jo om det er første barnet, så de har nok registrert at man har barn fra før, men bortsett fra Rimi så gir de ut en pakke per svangerskap. ;-)

Eg fikk igjennom Rimi sin ôg :)  Men bleiebøtta klarte eg ikkje ;)  Men den koste nå ikkje meir elle 199,-

Har fått BAM sin.. Fikk den i går.. Men det merkelige var at jeg fikk 2 stk i sammeforsending.. Så fikk egentlig dobbelt opp av dem.. Kjekt det..

Må komme meg til byen til uka å hente Apotek1 sin og sjekke opp om Vitus har noen hos seg.. Og så venter jeg på hentelapp fra Rimi..

Bleiebøtta må jeg huske å hente også..

Ble skikkelig skuffa jeg... :S Fikk bare et par bleier, en tutt, og noen små vareprøver?

Ikke veldig imponert over Libero(kiwi) sin heller. Men der fikk jeg iallefall en pakke libero våtservietter, en liten med ansiktsservietter, og en liten pakke Libero bleier. Og ett par ammeinnlegg. så der var det iallefall ordentlige ting, ikke bare bittesmå vareprøver av vaskemiddel og oljer.

Rimi sine husker jeg godt fra sist, fikk avent flasker (!), bind, bleier, tutter, +++ men har også hørt at de har tapt seg veldig.

Men pyttsann, det er jo tross alt gratis :D 

husker at jeg fikk på Lindex også sist, var det kanskje Libero sin?

Har registrert meg hos vitus apotek, men er litt teit at jeg må skrive ut kvittering, særlig nå når printeren min er kaputt :p

Venter også på Vitus sin. De skjemmes sånn her på apoteket at de har visst bestilt inn noe helt enormt så de skulle slippe å være så lenge tom en annen gang. Fikk beskjed om uke 14, så uke 15, så 17, så 20 og nå uke 22. Får bare krysse fingrene for at de får den inn snart. :D

Jeg fikk vitus sin på mandag, den var full av krever, bleier og annet innhold, men det meste var akkurat de samme produktene som i apotek1 sin pakke. Ikke at jeg klager, da;) Libero sin var også fin, bam-pakken var derimot mest reklame. Rimi sin gidder jeg ikke hente en gang. Ikke bare fordi vi aldri handler der, men også fordi jeg har snakket med flere som sier at det en skikkelig dårlig - et par bleier og en smokk liksom...:)

Juli Spire skrev:
Ble skikkelig skuffa jeg... :S Fikk bare et par bleier, en tutt, og noen små vareprøver?

Ikke veldig imponert over Libero(kiwi) sin heller. Men der fikk jeg iallefall en pakke libero våtservietter, en liten med ansiktsservietter, og en liten pakke Libero bleier. Og ett par ammeinnlegg. så der var det iallefall ordentlige ting, ikke bare bittesmå vareprøver av vaskemiddel og oljer.

Rimi sine husker jeg godt fra sist, fikk avent flasker (!), bind, bleier, tutter, +++ men har også hørt at de har tapt seg veldig.

Men pyttsann, det er jo tross alt gratis :D 

husker at jeg fikk på Lindex også sist, var det kanskje Libero sin?

Har registrert meg hos vitus apotek, men er litt teit at jeg må skrive ut kvittering, særlig nå når printeren min er kaputt :p

Jeg har aldri skrevet ut noen av kvitteringene, kun vist betjeningen mailen på mobilen min. Ingen har notert noe eller sjekket legitimasjon heller, så hadde jeg vært skikkelig kjip, kunne jeg gått og hentet ut dobbelt opp av alt. Men det er jo begrenset hvor mange vareprøver man trenger...;)

Er det noen som har hentet den store babypakken i Sverige fra babyproffsen ol?

Jeg skulle hente for noen uker siden, men  ting gikk ikke helt etter planen på turen, så jeg skal få min kjære forlovede til å dra innom og hente pakke til meg når han henter bilen i neste uke. :-D

Back
Topp