Hentet babypakker

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
nå har jeg vært å hentet pakker på Rema og Apotek 1

Apotek 1 sin inneholdt:
4 bleier
Våtservietter
Tåteflaske
2smokker
1par ammeinnlegg
Vaskemidler
Noen salver og badeoljer
Foreldre og barn bladet (gammel utgave)

image.jpg

Rema sin:
Hel pakke bleier
Hel pakke ammeinnlegg
Våtservietter
Badesåpe
Tørre stellekluter
Body
Smokk


image.jpg

Noen som har fått noe annet spennende i de? :) venter på libero men enda 3-4 uker minst til jeg får hentelapp på den.
 
Har kun hentet Rema1000 sin, og fikk det samme som du gjorde :) Skal se om jeg ikke får hentet apoteket sin i morgen, er spent på den
 
Så gøøøøy:D takk for at du la inn bilder! Kanskje jeg bestiller nå. Synes det er så koselig å samle alle babytingene og gå og se på de innimellom. Libero er noen uker til ja.
 
Så gøøøøy:D takk for at du la inn bilder! Kanskje jeg bestiller nå. Synes det er så koselig å samle alle babytingene og gå og se på de innimellom. Libero er noen uker til ja.
Er jo litt fornuftige ting i de. Tåteflaske er jo kjekt å ha, skal ha en pakke nan stående sånn i tilfelle krise. Smokker koster jo litt. Syns ammeinnlegg og våtservietter er kjekke å ha(bruker våtservietter til alt mulig utenom til bleieskift) og de småpakkene med kremer og salver er greie å ha i stellevesken feks om man bruker de. Sist kjøpte jeg nesten ingen oljer pg badesåper forsi jeg hadde i evigheter av alle prøvene.
 
Har kun hentet Rema1000 sin, og fikk det samme som du gjorde :) Skal se om jeg ikke får hentet apoteket sin i morgen, er spent på den
En venninne av meg sa at rema ofte hadde en ting som varierte mellom posene, men kan jo være at hun og andre bekjente bare har fått fra forskjellig opplag og dermed en forskjell.
 
Når kan man hente disse pakkene? Krever de at man må være for eksempel nær termin?
 
Når kan man hente disse pakkene? Krever de at man må være for eksempel nær termin?
Tidligst 3 mnd før termin, libero kommer det hentelapp på tidligst 8uker før termin, så om du er innmeldt i liberoklubben og oppdatert med at du er gravid, så kommer det.
Er vel også senest 3mnd etter termi at du kan få de, da de er tilpasset nyfødt for det meste.
 
Hentet Apotek1 pakken i dag. Fikk 2 flasker, 2 pakker bleier, 1 smokk, 1 pakke våtservietter, prøver med salver,såper og kremer, ammeinnlegg, vaskemiddel og et blad.

436767c6-c2fb-4f31-929c-c17fd7d3cb63_zpsc0k3psxe.jpg
 
Hvordan henter dere de? Jeg har bestilt Rema 1000 sin, og kunne hente den fra i dag av. Må jeg vise noe i kassa eller sier jeg bare jeg skal hente babypakke og navne mitt? :p
 
Hvordan henter dere de? Jeg har bestilt Rema 1000 sin, og kunne hente den fra i dag av. Må jeg vise noe i kassa eller sier jeg bare jeg skal hente babypakke og navne mitt? :p
Vis sms :) og si i kassen eller til en ansatt inni butikken at du skal hente.

Hentet Apotek1 pakken i dag. Fikk 2 flasker, 2 pakker bleier, 1 smokk, 1 pakke våtservietter, prøver med salver,såper og kremer, ammeinnlegg, vaskemiddel og et blad.

436767c6-c2fb-4f31-929c-c17fd7d3cb63_zpsc0k3psxe.jpg
Mange som får to flasker. Fikk bare den i pappesken eg.
 
Hvordan henter dere de? Jeg har bestilt Rema 1000 sin, og kunne hente den fra i dag av. Må jeg vise noe i kassa eller sier jeg bare jeg skal hente babypakke og navne mitt? :p
Vis sms :) og si i kassen eller til en ansatt inni butikken at du skal hente.

Hentet Apotek1 pakken i dag. Fikk 2 flasker, 2 pakker bleier, 1 smokk, 1 pakke våtservietter, prøver med salver,såper og kremer, ammeinnlegg, vaskemiddel og et blad.

436767c6-c2fb-4f31-929c-c17fd7d3cb63_zpsc0k3psxe.jpg
Mange som får to flasker. Fikk bare den i pappesken eg.
 
:eek: Hva skjedde?
 
Gleder meg til å kunne hente mine :)
 
Back
Topp