Hentesettet

Jeg har et likt etter nr 3, bare i lyseblått og hvitt. Elsker det, og tror jeg vil bruke det nå til mini i magen. Har jakke og sokker også til det. Kjempefint synes jeg.

Det var nydelig!:D Svigermor her har allerede strikket hentesett til lillegutt - i hvitt da;) Meeen hun har kjøpt blått garn da, og skal visst strikke en overraskelse også :-P Garnet var foressten kjøpt inn lenge før oul - den dama der er skummel til å "se" ting!:eek:

Hvor kan man få tak i oppskriften på denne?? :D

Det var visst ingen oppskrift å dele :-( Synd... Elsker kombinasjonen brun og rosa! <3

Ja jeg har desverre ingen oppskrift , bare en racerstrikker av en svigermor som tar det fra hodet ;)

Nydelig og veldig fin fargekombinasjon:) Har selv en bestemor som strikker og har tatt på seg oppdraget å lage et hentesett og en mor som ønsker å hekle et

Jeg lurer vagt på om jeg skal strikke en heldress i mariusmønster jeg.... Klassisk "rosa og hvit jakke med risa bukse til" har jeg etter lillesøster til pent bruk, men en sånn heldress er sikkert ikke dumt midt på vinteren.

Jeg lurer vagt på om jeg skal strikke en heldress i mariusmønster jeg.... Klassisk "rosa og hvit jakke med risa bukse til" har jeg etter lillesøster til pent bruk, men en sånn heldress er sikkert ikke dumt midt på vinteren.
Så lurt, kanskje jeg også skal strikke en liten heldress:-) Har også todelt sett, men det er større.

Er lurt ja :) blir Mariusheldrakt på frøkna her og :)

Back
Topp