Hentesettet

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Noen som har hentesettet klart og evt har noen bilder?

Selv aner jeg ikke hva hentesettet skal være..

WOW så mange fine!
Klarer liksom ikke helt å bestemme meg, men om jeg skal strikke noe så må jeg snart begynne..

Tror ikke jeg helt har skjønt greia med dette hentesettet jeg ;) Hvorfor må man ha et spesielt sett for å dra hjem fra sykehuset? Kan man ikke bare ha på "vanlige klær"? Skal jo som oftest bare en liten tur inn i billen for så å komme hjem....

Dere må ikke missforstå asså, synes disse strikkede settene er nydelige. Men forstår bare ikke hvorfor man absolutt må kalle de "hentesett" og bruke de når man drar hjem fra sykehuset.

Kommer til å ta på vanlige klær jeg. Er bare tre minutter med bil, så det er samma hva ungen har på seg.

Tror ikke jeg helt har skjønt greia med dette hentesettet jeg ;) Hvorfor må man ha et spesielt sett for å dra hjem fra sykehuset? Kan man ikke bare ha på "vanlige klær"? Skal jo som oftest bare en liten tur inn i billen for så å komme hjem....
Fordi min mor hadde blitt gretten om ho ikke fikk strikke et sånt sett :b

Jeg har kjøpt fleecejakke og bukse med søte pusesko til :) ikke så "fint" men innmari konfertabelt kan jeg tenke meg :)

Sent from my iPad using BV Forum

Er vel litt ekstra stas å få på bebisen noe fint når han/hun skal komme hjem for første gang. Men dette er jo opp til hverenkelt forelder å bestemme selv.:) vi tar på noe fint som holder godt på varmen og som er enkelt å ta av og på, som for vår del synes er ekstra søtt:)

Hentesett har lang tradisjon i vår familie og skal være hjemmestrikket. Synes det er veldig koselig jeg :)

Her holder den kommende mormor på å strikke hentesett. Det er tradisjon i vår familie å ha et slikt sett, og jeg synes det er veldig koselig å ha fine klær til hjemreisen (som for vår del er to timer i bil), er jo noe spesielt ved det å komme hjem med babyen for første gang :) Og veldig koselig å ta vare på som et minne for både oss og ungene selv.

Vi får strikkatøy i julegave, så gleder meg til å se det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her holder den kommende mormor på å strikke hentesett. Det er tradisjon i vår familie å ha et slikt sett, og jeg synes det er veldig koselig å ha fine klær til hjemreisen (som for vår del er to timer i bil), er jo noe spesielt ved det å komme hjem med babyen for første gang :) Og veldig koselig å ta vare på som et minne for både oss og ungene selv.

Akkurat som jeg skulle sagt det selv. Dessverre kan verken kommende bestemor eller farmor strikke her, men jeg skal lage et.

Mamma overrasket meg med et hentesett, så nå er det i boks :)

Svigermoren til min søster holder på å strikke for oss :-)

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app

Back
Topp