hentesett???

connie83

Forumet er livet
hva skal dere ha på bebisene deres når dere reiser fra sykehuset??? er så redd strikka klær blir alt alt for varmt for Liam i slutten av juni[8|]
hva skal dere ha på og viss dere har bilde så må dere gjerne legge inn.. trenger insperasjon [:D][:D] snuppa mi hadde nydelig hjemme strikket sett når vi skulle hjem men da var det januar he he he[;)]

Jeg sitter og grubler mye på akkurat det samme for tiden.. Leter etter nusselige men lette klær som sitter løst[8D] I hvertfall en bleiebukse må lillebabyen få! [:D]

ORIGINAL: På Smellen Igjen

Han skal ha på seg helt vanlige klær[:)]

Jeg har aldri helt skjønt detta med hentesett jeg, hehe[:)][8D]

Jeg har valgt ut to nydelige hentesett som mamma skal strikke[:)] Er så pass tynt garn,at det skal gå fint [:)]
Selv er jeg født i juli,og da mamma tok meg hjem hadde hun strikke sett på meg,så skal gå fint det[:D]

Her blir d strikka en tynn bukse å jakke, Blir kjempefint!

Jeg har satt igan mamma til og strikke en kjole, bukse og bolero i samme sett......

Kommer til og ha på tulla kjolen med body og strømpebukse under.......Er det kaldt blir det boleroen også:=)
Tenker som deg, og håper ikke det blir for varmt:)

Kan slenge ut det jeg TROR jeg skal bruke..he he ikke godt å si åssen tempratur det er...

Meningen er en liten kjole, og evt en strikka jakke over i tynn bomull om det er litt kjølig! Skal gå å ta ett bilde å legge ut [:D]

Skal bruke hentesett strikket i bomull. Det er jo ikke noe varmt. Og har ikke noe tro på at det blir sååå veldig varmt i juni.

jeg driver å strike en lys rosa kjole med korte ermer, garn som jeg bruker er veldig tynn og den skal ikke klør mot huden til babyen. Kommer til å ha en body og strømpebukse under og en lue som er i samme sett sånn kjolen.

Skal kjøpe et sett i bomull på en eller annen butikk, i tillegg til to strikkesett jeg får [:)]

Så får jeg ta med alt og velge ut den dagen jeg skal ha med lille nurket hjem [:)]

Jeg syntes dette er fryktelig vanskelig denne gangen pga størrelse.... førstemann gikk akkurat i str 50/52 fordi han var så tynn, men han var53lang så det varte jo ikke lenge. Med tvillinger sier de så mye rart om om normal lengde/vekt så dette med de første klærne blir litt innviklet. Antar man må vente til det nærmer seg og da er det vel ikke så sansynlig at man rekker å strikke noe[:D] Tror de tussete bestemødrene får kjøpe hentesett jeg, da blir de nok henrykte begge to[:D]

Hadde det ikke vært for at tanta mi gjerne vil strikke hentesett, så hadde vi nok bare brukt vanlige klær.
Får se ann litt hva slags garn hun strikker i og hvor varmt det er den dagen vi skal hjem fra føden.

strikket hentesett i bomull

Blir nok bare helt vanlige klær [:)] 

enig der, krapylet vårt skal ha på seg det som været seie vi må ha på ho[:)]

Den kommenden mormoren hadde vledig lyst til å kjøpe hentesett her og den kommenden tanten vil strikke. så her har mormor kjøpt (sammen med meg) en kjempe nydelig sparkebukse med hvit body som har en liten kant på og sokker og lue. en i rosa og en i blått. Tanta har strikka jakker til de to små:) så de er kledde for allslags vær.
Her er dressene, strikke jakkene har jeg ikke fått ennå

Svigermor strikker hentesett i bomull. Sparkebukse, jakke, lue og sokker. Det er hullmønster, så det blir ikke så varmt, men er det "25 grader og steiksol" så får han ha på seg bare vanlige klær. Må først og fremst tenke på babyns komfort[:D]

Samme her - skal jo bare trille han med hjem i vogna og legge han i voggen i stuen...

De er kjøpt på Cubus [:D]

Back
Topp