Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Åhh.. det var kjempe fint [:)] Er det hjemmestrikka??
Jeg har pakket ned sju forskjellige antrekk som jeg tenkte samboer kunne hente når a var kommet. Så får jeg se ann.. Det er jo såååå vanskelig å velge ialt det rosa!! [;)]
Det er hjemmestrikka ja, men ikke av meg. Det er mammaen til ei venninne som har strikket det. Hun synes det var så artig å strikke sånne små klær at hun likeså godt strikket ett til i hvitt i tilfelle noen skulle få unge. Hun strikket det hele på en uke eller to.
Blir spennende å se hvor stor jenta mi blir, for hun har fått beskjed om å strikke det stort fordi jeg kan få stor unge, men nå er jo min unge under gjennomsnittet. Det er jo bare å brette opp også da.
Vi har to hjemmestrikkete hentesett. Min mormor strikket ett i rosa og ett i blått forrige gang jeg var gravid. Vi visste ikke kjønnet da heller. Jeg har ikke bilder av der på dataen nå, men kan fikse det i morgen:)
Kjempe fint[:)] her skal jenta ha på seg det som enten jeg eller søsteren min hadde som hentesett. Mamma som har strikket, men er jo mange år siden de var i bruk, så må se hvordan tilstanden er på de nå[;)]
Guri så nydelig,tror snuppa vår skal ha på seg dette:
Det var kjempefint da!!
Hvor har du kjøpt den strømpebuksa? Og bodyen? vi skal i bryllup i mai og trenger noe fint til snuppa! Har fin kjole, men mangler body og strømpebukse[:)]
Kjempesøtt hentesett![;)]
Vi får hjemmestrikket fra min "mor". Det er hvertfall jakke og bukse, men veit ikke farge eller utseende... Heller ikke om det er med lue og sokker..
Regner med vi får det nærmere terminen.[:)]
Svigermor har strikket vognteppe.[:)]