Hentesett

Februar?

Forumet er livet

Jeg har ikke lastet ned bilder før så om jeg ikke har klart det helt så tilgi meg[:D]

Her er ihvertfall hentesett vi skal ha på tuppa når vi drar hjem fra sykehuset.
Hva skal dere ha på barna deres?

Det var kjempe nydelig da! :D Blir ei fin lita prinsesse :)

Vi skal ha hentesett i hvitt og blått, men det er ikke ferdig riktig enda, så venter bare på å få det tilsendt i posten :)

Nyyydelig![:D]

Her gjør vi det samme som sist.. Sambo reiser ut å kjøper etter de har blitt født.. Han syns dette er helt topp å gleder seg masse [:)]

Åhh.. det var kjempe fint [:)] Er det hjemmestrikka??
Jeg har pakket ned sju forskjellige antrekk som jeg tenkte samboer kunne hente når a var kommet. Så får jeg se ann.. Det er jo såååå vanskelig å velge ialt det rosa!! [;)]

Det er hjemmestrikka ja, men ikke av meg. Det er mammaen til ei venninne som har strikket det. Hun synes det var så artig å strikke sånne små klær at hun likeså godt strikket ett til i hvitt i tilfelle noen skulle få unge. Hun strikket det hele på en uke eller to.
Blir spennende å se hvor stor jenta mi blir, for hun har fått beskjed om å strikke det stort fordi jeg kan få stor unge, men nå er jo min unge under gjennomsnittet. Det er jo bare å brette opp også da.

Kjempesøtt hentesett[:D]
vet ikke helt hva hun skal ha på når vi drar[&:] God tid til å velge akkurat det, tar det samtidig som jeg pakker bagen[:D]

Aw,det var søtt [:)]
Har ikke funnet noe enda,leter fortsatt i butikker,må jo være noe skikkelig søtt synes jeg [:)]

Åh så utrolig fint. Er så koselig å finne frem slik nå...
Jeg har også lagt ut bilde av vårt [:D]

ORIGINAL: bea_

Åh så utrolig fint. Er så koselig å finne frem slik nå...
Jeg har også lagt ut bilde av vårt [:D]

Så det og måtte jo kommentere ditt jeg også[:)]

Artig å se hva andre skal ha på sine barn når de skal hjem[:)]

Vi har to hjemmestrikkete hentesett. Min mormor strikket ett i rosa og ett i blått forrige gang jeg var gravid. Vi visste ikke kjønnet da heller. Jeg har ikke bilder av der på dataen nå, men kan fikse det i morgen:)

Nydelig hentesett[:)]

Guri så nydelig,tror snuppa vår skal ha på seg dette:

Kjempe fint[:)] her skal jenta ha på seg det som enten jeg eller søsteren min hadde som hentesett. Mamma som har strikket, men er jo mange år siden de var i bruk, så må se hvordan tilstanden er på de nå[;)]

ORIGINAL: Thorgers

Guri så nydelig,tror snuppa vår skal ha på seg dette:

Det var kjempefint da!!

Hvor har du kjøpt den strømpebuksa? Og bodyen? vi skal i bryllup i mai og trenger noe fint til snuppa! Har fin kjole, men mangler body og strømpebukse[:)]

Tusen takk[:D] Strømpebuksen er fra nameit tror jeg,kjøpt den i en liten butikk i Drammen. Bodyen har vi fått,men tror den er kjøpt på Kappahl[:D]

Vi skal også ha hjemmestrikket hentesett. Mamma strikker hentesett og babyteppe, koselig[:)]

Til dere som ikke får det strikket, finnes det mye fint på benneton[:)]

ORIGINAL: Thorgers

Tusen takk[:D] Strømpebuksen er fra nameit tror jeg,kjøpt den i en liten butikk i Drammen. Bodyen har vi fått,men tror den er kjøpt på Kappahl[:D]

Da vet jeg at jeg må på shopping igjen. Hun skal jo se fin ut når hun også skal i bryllupet.

Kjempesøtt hentesett![;)]
Vi får hjemmestrikket fra min "mor". Det er hvertfall jakke og bukse, men veit ikke farge eller utseende... Heller ikke om det er med lue og sokker..
Regner med vi får det nærmere terminen.[:)]
Svigermor har strikket vognteppe.[:)]

Back
Topp