Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint! Skal se om jeg klarer å rote frem vårt også. Det ligger allerede i fødebagen.Tenkte det var koselig med en tråd hvor vi viser frem hentesettet til babyen vår
Her er vårt hentesett:
Vis vedlegget 447387
Takk Har pakket det ned i fødebagen jeg også nå. Greit å ha alt klart i tilfelle.Så fint! Skal se om jeg klarer å rote frem vårt også. Det ligger allerede i fødebagen.
Det er mest prat på skjult forum for tiden. Hvis du går inn på lekeforumet og kommer deg opp på 50 innlegg, så rekker du også å komme inn på skjult før fødsel.
Det går bra! Du må bare svare på masse kjedelige innlegg i leketråden, så går det av seg selv. Vi har alle vært der. xDTakk Har pakket det ned i fødebagen jeg også nå. Greit å ha alt klart i tilfelle.
Skal prøve å komme meg inn på skjult forum Mangler noen innlegg enda
Helt nydelig!Vis vedlegget 447482
Her er vårt. Egenstrikket Cashmere hentesett fra JordClothing
Så fint! Og så flink du er til å strikkeVis vedlegget 447482
Her er vårt. Egenstrikket Cashmere hentesett fra JordClothing
Nydelig! Skjønner godt at du ble rørt Så fint at alle får hvert sitt hentesettVis vedlegget 447661Hentesettet til bittelillebror Hun som strikka hentesettet til mellomste har fått så vonde hender så hun kunne ikke ta på seg å strikke denne gangen. Jeg syns det var så leit fordi begge storebrødrene her har hvert sitt, så syns det var så dumt at det ikke ble noe denne gangen.
Kan si tårene spruta når jeg pakka opp pakke fra min mor og min bestemor som har gått sammen og strikket eget hentesett til bittelillebror! Det betyr så innmari mye
Så nusseligHer er vårt