Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har noen tips om en fin strikkeoppskrift til hentesett? Har googlet og lett på striklesider, spurt på strikkesider, men finner ikke noe[emoji85]
Har begge de første og straks den siste, så får sjekke ut den siste[emoji4]Klompelompe bøkene har noen fine sett.
Her kan du velge og vrake
Da blir det en tur til den lokale garnbutikken [emoji4]Både dalegarn og sandnesgarn (sikkert flere også) har egne hentesetthefter. Jeg ville gått i en garnbutikk og sett der.
Fant jakke og shorts på ministrikk i dag[emoji4]Mye fint på ministrikk.no og petiteknit.com også Men det er masse fint i klompelompebøkene. Synes det er gøy å sette sammen litt fra forskjellige steder.
Jeg har også tenkt å strikke hjem-settet, men lurer på om jeg skal buksen uten føttene, i tilfelle den er for stor og trengs å brettes opp. Knitting for Olive har også så mye fint, dersom jeg får jente/jenter skal jeg strikke en kjole derfra.Sjekk ut boka "Kjærlighet på pinner" også og knittingforolive.dk har masse fint [emoji7] jeg vurderer hjem-settet fra kjærlighet på pinner
Jeg har også tenkt å strikke hjem-settet, men lurer på om jeg skal buksen uten føttene, i tilfelle den er for stor og trengs å brettes opp. Knitting for Olive har også så mye fint, dersom jeg får jente/jenter skal jeg strikke en kjole derfra.