Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var nydelig!![]()
Vi skal ha dette, men med disse fargene:
![]()
Ville ha noe som ikke var så veldig "romantisk" - om jeg kan kalle det det [emoji23] så da ble det litt mørkere farger enn det jeg ser for meg at er "normalt"

Vi har også valgt dette settet, men da vi ikke vil vite kjønn, har vi valgt å ha det i brunt, og teppet som hører til i beige. Så det er blivende mormor godt i gang med å strikke [emoji4]![]()
![]()
Ville ha noe som ikke var så veldig "romantisk" - om jeg kan kalle det det [emoji23] så da ble det litt mørkere farger enn det jeg ser for meg at er "normalt"
Visste ikke at det fantes teppe, det skal jeg sjekke ut [emoji16] er blivende mormor som strikker her og, men nå ble jeg nysgjerrig på det teppet. Om det ikke er for vanskelig mønster kan jeg kanskje prøve selv - blivende storebror fikk også teppe fra meg, da bare rett frem og tilbake men med litt ulike garnfarger [emoji5]Vi har også valgt dette settet, men da vi ikke vil vite kjønn, har vi valgt å ha det i brunt, og teppet som hører til i beige. Så det er blivende mormor godt i gang med å strikke [emoji4]
Teppet er likt mønster som jakka og lua. Men det strikkes på litt tykkere pinner, så det går ihvertfall litt fortere [emoji4]Visste ikke at det fantes teppe, det skal jeg sjekke ut [emoji16] er blivende mormor som strikker her og, men nå ble jeg nysgjerrig på det teppet. Om det ikke er for vanskelig mønster kan jeg kanskje prøve selv - blivende storebror fikk også teppe fra meg, da bare rett frem og tilbake men med litt ulike garnfarger [emoji5]
Artig er akkurat det jeg holder på å strikke nå, men blir i grønt da vi ikke vet kjønn[emoji4]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Mamma drive og strikker det settet til oss![]()
![]()
Så fint [emoji7]![]()
Her er forresten bilde av vårt. Med hvite bånd og hjerteknapper [emoji173]️![]()
Hehe, vi er helt sinnssykt bortskjemt med strikketøy, så her blir det masse nytt selv om alt kan arves [emoji56] til første hadde vi to hentesett å velge mellom og kunne fint brukt det samme om igjen, men strikkegal som hu moren min er så fant hu enda et å lage [emoji23]Mamma drive og strikker det settet til ossMen vi får i en gråbrun farge, da jeg ser for meg at om vi skulle få et barn til en dag, så blir det for den å arve dette settet
![]()
Jada, mamma har allerede strikket både vognteppe, kjole og jakke, sparkebukse og det hele, så skal ikke stå på strikkinga, men jeg ønsker å ha noe jeg kan videreføreSå fint [emoji7]
Hehe, vi er helt sinnssykt bortskjemt med strikketøy, så her blir det masse nytt selv om alt kan arves [emoji56] til første hadde vi to hentesett å velge mellom og kunne fint brukt det samme om igjen, men strikkegal som hu moren min er så fant hu enda et å lage [emoji23]
![]()
![]()
Ja, moro at så mange har valgt samme! Og det hadde vært gøy å samlet alle de ferdige setta her inne ja [emoji4]Spesielt at så mange har likt akkurat det samme hentesettetHadde vært artig å sett alle sammen når de er ferdige
![]()
Jeg valgte et annet. Ligger bilde lengre oppJa, moro at så mange har valgt samme! Og det hadde vært gøy å samlet alle de ferdige setta her inne ja [emoji4]
Noen som har valgt et annet hentesett?