Hentesett

ALovise

Elsker forumet
Gresskarfrøene2023
Novemberfnuggene 2023
Prøvde å lete opp om vi hadde en tråd om det fra før, men fant ikke....

Men har dere lyst å vise bilde av hentesettet dere skal ha om dette er på plass eller bestemt? [emoji5]

edc1ff13c7e3fba6666f557154ac1981.jpg

Vi skal ha dette, men med disse fargene:
e980ab53ec7834d12e2216e0eaec99b7.jpg

Ville ha noe som ikke var så veldig "romantisk" - om jeg kan kalle det det [emoji23] så da ble det litt mørkere farger enn det jeg ser for meg at er "normalt"

Ville ha noe som ikke var så veldig "romantisk" - om jeg kan kalle det det [emoji23] så da ble det litt mørkere farger enn det jeg ser for meg at er "normalt"
Det var nydelig! :Heartblue

Vi har også valgt dette settet, men da vi ikke vil vite kjønn, har vi valgt å ha det i brunt, og teppet som hører til i beige. Så det er blivende mormor godt i gang med å strikke [emoji4]

Vi har også valgt dette settet, men da vi ikke vil vite kjønn, har vi valgt å ha det i brunt, og teppet som hører til i beige. Så det er blivende mormor godt i gang med å strikke [emoji4]
Visste ikke at det fantes teppe, det skal jeg sjekke ut [emoji16] er blivende mormor som strikker her og, men nå ble jeg nysgjerrig på det teppet. Om det ikke er for vanskelig mønster kan jeg kanskje prøve selv - blivende storebror fikk også teppe fra meg, da bare rett frem og tilbake men med litt ulike garnfarger [emoji5]

Jobber med saken, eller svigermor gjør :p
Men jeg skal IKKE ha rosa, så svigermor har fått velge

Hentesett.jpg

Hun er samtidig i gang med et teppe, uten at jeg var klar over det :)

Vedlegg

• Teppe.JPG
    Teppe.JPG
    57,7 KB · Visninger: 94
Visste ikke at det fantes teppe, det skal jeg sjekke ut [emoji16] er blivende mormor som strikker her og, men nå ble jeg nysgjerrig på det teppet. Om det ikke er for vanskelig mønster kan jeg kanskje prøve selv - blivende storebror fikk også teppe fra meg, da bare rett frem og tilbake men med litt ulike garnfarger [emoji5]
Teppet er likt mønster som jakka og lua. Men det strikkes på litt tykkere pinner, så det går ihvertfall litt fortere [emoji4]

Artig er akkurat det jeg holder på å strikke nå, men blir i grønt da vi ikke vet kjønn[emoji4]

Mønsteret er veldig lett bare rett vrang og kast. Jeg er straks ferdig med genseren tror den er vanskeligst og det jeg ikke har strikket noe annet av [emoji51]

Mamma har strikket det samme til oss. I en litt mer grå-lilla farge :) Veldig fint :D

Vi skal ha samme, men i kombinasjon av hvit og lilla :) Min mor som strikker, heldig der! Utrolig fint sett :happy:

Så moro at vi er så mange som skal ha samme settet [emoji4]

Mamma drive og strikker det settet til oss :) Men vi får i en gråbrun farge, da jeg ser for meg at om vi skulle få et barn til en dag, så blir det for den å arve dette settet :)

d7bacaba06a20b1465ed66042531f205.jpg

Her er forresten bilde av vårt. Med hvite bånd og hjerteknapper [emoji173]️ :D
Så fint [emoji7]
Mamma drive og strikker det settet til oss :) Men vi får i en gråbrun farge, da jeg ser for meg at om vi skulle få et barn til en dag, så blir det for den å arve dette settet :)
Hehe, vi er helt sinnssykt bortskjemt med strikketøy, så her blir det masse nytt selv om alt kan arves [emoji56] til første hadde vi to hentesett å velge mellom og kunne fint brukt det samme om igjen, men strikkegal som hu moren min er så fant hu enda et å lage [emoji23]

Så fint [emoji7]

Hehe, vi er helt sinnssykt bortskjemt med strikketøy, så her blir det masse nytt selv om alt kan arves [emoji56] til første hadde vi to hentesett å velge mellom og kunne fint brukt det samme om igjen, men strikkegal som hu moren min er så fant hu enda et å lage [emoji23]
Jada, mamma har allerede strikket både vognteppe, kjole og jakke, sparkebukse og det hele, så skal ikke stå på strikkinga, men jeg ønsker å ha noe jeg kan videreføre :) Kjenner jeg mamma rett, eller svigermor for den saks skyld, så vil nok en evt nr 2 få masse nytt strikk den også :p

Jeg skal strikke noe selv, men har bestemt meg for og vente og se om vi får vite kjønn i september når vi skal på UL[emoji4] hvis ikke blir det en nøytral farge som passer til begge kjønn[emoji4]

Spesielt at så mange har likt akkurat det samme hentesettet :) Hadde vært artig å sett alle sammen når de er ferdige :)

Spesielt at så mange har likt akkurat det samme hentesettet :) Hadde vært artig å sett alle sammen når de er ferdige :)
Ja, moro at så mange har valgt samme! Og det hadde vært gøy å samlet alle de ferdige setta her inne ja [emoji4]

Noen som har valgt et annet hentesett?

Ja, moro at så mange har valgt samme! Og det hadde vært gøy å samlet alle de ferdige setta her inne ja [emoji4]

Noen som har valgt et annet hentesett?
Jeg valgte et annet. Ligger bilde lengre opp :)

Back
Topp