Hentesett :)

Gailla

Flørter med forumet
3a6a7fcb8793117371e79510329443ea.jpg

Da har jeg blitt ferdig med hentesettet til lille frøken [emoji173] Noen andre som har dette klart? Lager du selv, eller er det mor/svigermor som finner frem strikkepinnene? [emoji4]

Så fint [emoji5] Jeg hadde ikke hentesett med førstemann, og skal ikke ha det nå heller. Jeg synes det er bedre med "vanlige" klær [emoji14] Så her blir det kortermet body, heldress, sokker og lue.

Nydelig det var :-)
Jeg har laget selv, bestemødrene er ikke enig med strikkepinner så :-P

Mamma har strikket hentesett fra Klompelompe :love017 Mangler bare knapper i jakken og et par sokker. Kan legge ut bilde når det er komplett :Heartred

Min bestemor, oldemor til baby skal strikke nøytralt hentesett til vår skatt [emoji171][emoji170][emoji1405]

Her er det svigermor som strikker hentesettet denne gangen. Synes det er litt stas at det er noe spesielt med akkurat hentesettet og at de får hvert sitt så de kan ta med seg i minnekassen og eventuelt bruke til egne barn..

Mamma strikker hentesett. Hu som gjorde det til storesøster også, men det var jo alt for stort så nå får lillesøster et mindre sett :)

Jeg holder på å strikke mye til frøkna, slik at jeg har alternativer i forhold til hvordan været er kår vi skal hjem ;)

Jeg vet at jeg skal ha med et Bella-teppe, og så er jeg akkurat ferdig med en Minsten-jakke.

Har strikket en kjappstrikka drakt også så lurer på om den skal brukes, eller om jeg skal strikke en Minsten-bukse også.

e0030eabfd5dd00eae499a1612d9e4f2.jpg

Hentesettet til lillefrøkena her, dropper jakken hvis det er veldig varmt :) termin er 30.mai så vet aldri :p

Så nydelig romper, er det tiddelibom? Hvordan synes du den er i størrelse? Jeg har strikket nyfødtjakka og vet ikke hva jeg skal strikke til

Så nydelig romper, er det tiddelibom? Hvordan synes du den er i størrelse? Jeg har strikket nyfødtjakka og vet ikke hva jeg skal strikke til

Det er Olavas sommerdrakt fra tiddelibom ja :)
Den er liten, men den skal passe hvis hun er på samme str som broren (han var 50cm og 3460g). Har strikket i Str 0 mnd, så skal passe til helt nyfødt :)

Back
Topp