Hentesett

Blomsten2

Forelsket i forumet
Har begynt å tenke litt på tøy som baby skal reise hjem i. Hadde ei nydelig strikka jakke og bukse i ull til storesøster. Men hva tenker dere å ha på julibabyene våre? Er det ikke litt varmt med ull, eller?
 
Jeg regner med det blir varmt ja, men man vet aldri:D ull skal jo være bra hele året:)
Har også tenkt litt på dette i dag, og har tenkt å ha på en myk joggedress bare. Kan jo ha en ullbody under hvis det er kaldt, og tenkte også å ha et luftig ullteppe med og ha det over ham i bilstolen.
 
Jeg har strikket jakke, bleieshorts, sokker og lue i ull som han skal ha på.
Venter på strømpebuksene evt knestrømpene skal komme.

Jeg tenker de er så dårlige til å holde på varmen at ull bare er bra.
 
Eg skal ha romper, jakke, lue og sokker i babyull :) blir d veldig varmt dropper eg kanskje jakken :) i 2013 når eg skulle hjem med dattera mi født 27 Juli var det høljeregn og kaldt, ekte vestlandsvær :P
 
Sitter å ser litt på instagram og fant en kjempe fin strikka kjole. Men en slags bleieshorts/romper med strømpebukse var heller ikke så dumt!:)
 
Her blir det lue og jakke. Kanskje sokker. Strikker også et teppe. Tenker det holder.
Mormor har stor produksjon, så jeg ser ikke helt vitsen med å strikke så mye i nyfødt størrelse når hun gjør det ;)
 
Jeg har strikket trøye, romper, sokker og lue som baby reiser hjem i. Blandingsgarn med ull og silke. Desverre ingen garanti for varmt og fint sommervær :-P
 
Har dere noen bilder dere som strikker selv? Tar ikke bestillinger og? :p Ønsker meg sånn en romper,sokker og lue til jenta vi får, men jeg kan ikke strikke:oops::D skulle ønske jeg kunne da :D
 
Back
Topp