Hentesett

TM85

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Hm... Min mormor lurte på om jeg ville at hun skulle strikke hentesett til den lille:Heartred Det er tradisjon i vår familie, at alle babyer får.
Jeg vil jo det, det er så søtt å ha til senere (begge gutta har hvert sitt også).
Men hun kommer en av de første dagene i august... Så jeg tenkte kanskje bare sokker, lue og jakke? I tynt ullgarn (jeg har null peiling på garn osv. :) ) så kan hun bare ha vanlig body+bukse. Tenkte jeg.

Eller har dere noen tips/ innspill? Flere som vurderer hentesett? Og hva? Evt. bilde?

Skyter inn fra septemberforumet! Det finnes så utrolig mange søte og nydelige strikkede bodyer! Med fletter og diverse hullmønster langs midten. De blir kjempefine i bomull og passer godt til den årstiden. Så kanskje en strikket body og noen søte sokker og en nusselig kyse (lue)? :D

Jeg har fullt sett med jakke,bukse, lue og sokker.. Men har i backup noe annet som mormor også har strikket tilfelle kjempefint vær :-)

Jeg har et sett som svigermor har strikket med bukse, jakke, lue og sokker. Brukte det på de to eldste, så skal nå brukes for tredje gang ❤️ Det er bomull.

Mamma har strikket i et tynt garn. I grønt, siden vi ikke vet hva det blir!

Ikke noe her.

Denne babyen skal ha på samme tøy som tvillingene min hadde for 9 år siden. ❤️

Min bestevennine strikker til meg, blir hvertfall en kjole :) jeg sa hun fikk frie tøyler så blir spennende og se :D

Har ikke tenkt på noe spesielt hentesett, siden de andre mine ikke har hatt det.. Men kanskje en romper og en lue..

Nydelig og tynt strikkesett fra svigermor som vi fikk og brukte til Lille født september 2014.

Lue, selebukse, jakke, lubber. Det er hvitt med Lilla roser på men, det går vell om det blir gutt også selv om det er blomster på :P Vi får se :)

Back
Topp