Hentesett?

ToBlirTre:)

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Noen som har forslag til fine hentesett som vi kan få kjøpt til jente? ☺Gjerne bilde/link! ☺
Kjenner ingen som strikker...

Det finnes sider på Facebook for kjøp og salg av strikketøy ;) du kan jo prøve å spørre der om noen har noe ferdig?
Sånn hvis du helst vil ha strikket?

Mamma har strikket til oss, så jeg har ingen tips til kjøpte sett, men jeg syns de har mye fint på Lindex og KappAhl av klær ;)

Det finnes sider på Facebook for kjøp og salg av strikketøy ;) du kan jo prøve å spørre der om noen har noe ferdig?
Sånn hvis du helst vil ha strikket?

Mamma har strikket til oss, så jeg har ingen tips til kjøpte sett, men jeg syns de har mye fint på Lindex og KappAhl av klær ;)
Takk for tips! ☺ Trenger ikke å være strikket i det hele tatt! ☺ Men tok med at vi ikke kjenner noen som strikker siden så mange skal ha strikket sett..hehe☺

I mitt hode, så er hentesett klær som er litt ekstra spesielt fine. Om det er strikket eller sydd spiller ingen rolle. :)
Vi er så heldige å har svigermor og naboen hennes som strikker for harde livet, så må vel slå kron og mynt om hva av det vi skal bruke. :p

I mitt hode, så er hentesett klær som er litt ekstra spesielt fine. Om det er strikket eller sydd spiller ingen rolle. :)
Vi er så heldige å har svigermor og naboen hennes som strikker for harde livet, så må vel slå kron og mynt om hva av det vi skal bruke. :p
Jeg også tenker litt sånn at det bør være noe som er litt ekstra fint/spesielt.. ☺ Dere får se hva som blir finest og velge det til hentesett så kan dere bruke resten til andre turer! ☺

Jeg hadde hentesett til storebror, men brukte det nesten ikke. Brukte lillelam ulldress nesten hele tiden. Så denne gangen har jeg heller ønsket andre strikkeplagg av bestemødre og de som vil strikke. Rompere og sokker for det meste, som vil bli mye mer brukt. Men ville anbefalt deg å se på lillelams ulldresser, de er veldig gode

Vi må gjøre det "rettferdig" siden svigermor ble snurt da hun fikk vite at mamma har strikket til oss. For hun hadde lagt inn en bestilling hos noen hun kjenner om et sett uten å høre med oss om vi trengte.

Så siden settet mamma har strikket ikke har bukse, skal vi spørre svigermor om hun vil ordne med bukse, body og sko/sokker til hentesettet.

Blir litt svett :P

Vi må gjøre det "rettferdig" siden svigermor ble snurt da hun fikk vite at mamma har strikket til oss. For hun hadde lagt inn en bestilling hos noen hun kjenner om et sett uten å høre med oss om vi trengte.

Så siden settet mamma har strikket ikke har bukse, skal vi spørre svigermor om hun vil ordne med bukse, body og sko/sokker til hentesettet.

Blir litt svett :P
Skal jammen ikke være lett når de setter i gang ting på egenhånd, ville jo vært greiere å spurt dere først da.. ☺ Men får håpe svigermor klarer å ordne med bukse, body, sko, sokker og at det blir en god løsning for henne ☺

Newbie fra kappahl har jo mye fint

Blir litt svett :p

Oh lord.. Vi er litt i samme situasjon som dere. Mødrene konkurrerer om ALT virker det som! :o Fordømte slitsomt.. Fjortissopplegg :o :p

Her er det neste litt motsatt, mamma er sjeleglad for at svigermor strikker masse, for da trenger ikke hun gjøre det ;)

Oh lord.. Vi er litt i samme situasjon som dere. Mødrene konkurrerer om ALT virker det som! :o Fordømte slitsomt.. Fjortissopplegg :o :p

Mannen er rimelig fornøyd med mamma, for hun ringer og spør før hun skaffer noe.
Svigermor forteller i etterkant at hun har ordnet noe.
Så nå krangler hun og mannen om hvor "utakknemlige" vi er som ikke ble overlykkelige over at hun brukte flere tusen på bæreseler, siden vi får låne det av noen venner for å sjekke om det er noe for oss (og for å spare de tusenlappene det koster for nytt når vi er heldige og får låne).

Jeg holder meg unna, men tenker at jeg syns det er hyggeligere at folk spør hva vi trenger før de bruker masse penger på å kjøpe ting til oss. Uansett hvem og hva det er!

Mannen er rimelig fornøyd med mamma, for hun ringer og spør før hun skaffer noe.
Så nå krangler hun og mannen om hvor "utakknemlige" vi er som ikke ble overlykkelige over at hun brukte flere tusen på bæreseler, siden vi får låne det av noen venner for å sjekke om det er noe for oss (og for å spare de tusenlappene det koster for nytt når vi er heldige og får låne).

Jeg holder meg unna, men tenker at jeg syns det er hyggeligere at folk spør hva vi trenger før de bruker masse penger på å kjøpe ting til oss. Uansett hvem og hva det er!

Fantastisk.. :p

Enklere når de spør først ja, iallefall når det er snakk om så dyre ting! ☺

Back
Topp