Hentesett

Eg sydde ein liten voksipose som eg brukete i bilsete :) heilt genialt :P

Sist hadde jeg planlagt alt ned til detaljene. Den lille skulle se helt perfekt ut på vei hjem <3 I følge UL ventet vi en stor baby og vi håpet at str 56 ville passe... Men babyen kom 5 uker før termin og veide så vidt over 2 kg, så ingen ting av det vi hadde kjøpt inn eller fått strikken passet. Fødselen skjedde attpåtil midt i romjulen og hjemreise ble på nyttårsaften, så det var en stresset nybakt far som løp rundt på nærmeste kjøpesenter og prøvde å finne ett eller annet i str 40 så vi kunne få med den lille frøkna hjem. Ting ble ikke helt som planlagt ;) Denne gangen tror jeg at jeg ser an litt...

Ja, det skal jeg huske :)

Har også lyst på bilstolpose :)

Blir en offwhite bilstolpose. Tenkt på hente sett i grå eller offwhite. Skal ikke vite kjønn så må være nøytral! ;)

Jeg skal sy et bilstol teppe, har finni en oppskrift som ser helt genial ut:) gleder meg:D

Hadde en strikka i hvit med turkise knapper til storebror, jakke, bukse og lue, men mormor får velge selv hva hu vil strikke, men om det blir en jente tror jeg det blir noe veldig søtt hvertfall!:-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde aldri hentesett til førstemann. Vi får se om det blir noe denne gangen. Har planer om å strikke en genser/jakke og bukse så kanskje jeg er så heldig at jeg 1. klarer det og 2. at det passer :p

Back
Topp