Hentesett

Hemmelighetimagen

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Noen som har bestemt seg for hentesett? Liiiiiink:) hadde ikke til de 2 første, men nå skal det strikkes<3

Sent from my iPhone using Tapatalk

nope ;) her hadde mini en god velourjoggedress i lys grå,og matchendes lue,det blir nok brukt på neste også :)

Har ikke bestemt meg for hvilke enda. Venter til vi vet kjønn, så kan jeg strikke i rosa eller blått;) strikker nøytrale tepper.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har lyst på brunt hentesett :D Kan ha i bånd eller noe i blått eller rosa, men syns brunt er så fint og nøytralt og passer til oktober <3

Har lurt på å prøve å hekle eller strikke en bilpose :)

-Taster fra appen-

Brunt var jammen god ide, jeg hadde tenkt på grått i utgangspunktet, men brunt er jo så mye lunere <3 skal ikke vite kjønn så må ha kjønnsnøytralt :)

Brunt var jammen god ide, jeg hadde tenkt på grått i utgangspunktet, men brunt er jo så mye lunere <3 skal ikke vite kjønn så må ha kjønnsnøytralt :)

Åh jeg skjønner ikke at du klarer å la være å vite kjønnet! Cred til deg! Og ja, brunt er nydelig <3

Aha :) he ei mor, svigermor og bestevenninde som alle sitte å hekla og strikka for mej so kanskje der dukka opp et hentesett eller to :D

Jeg kjøpte noen klær som jeg likte til første. i grønnfargen. Lurte på om jeg skulle spør svigermor om hun kunne strikke noe i brunt alpakka garn. Evt kjønn så kan eg jo få på silkebånd eller knapper i en spesiell farge. Jeg har ikke funnet et strikkesett som jeg liker ennå. Det kan være jeg faller for noe i butikken denne gang også.

Synes også det var en god ide med brunt, men kommer til p strikke dress, ikke jakke/bukse :) kan ha i knapper som passer til kjønn :) har lyst å strikke bilstolpose også, har funnet denne: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b18&d_id=2&lang=no er så glad i litt grovt strikka klær :)
Denne fikk jeg strikket til storesøster. Men så kom jeg over bilstolposen fra voksi, den er GULL verdt ;) så den strikkede ble dessverre nesten aldri brukt :(

Denne fikk jeg strikket til storesøster. Men så kom jeg over bilstolposen fra voksi, den er GULL verdt ;) så den strikkede ble dessverre nesten aldri brukt :(
Den posen fra Voksi så jeg også på her om dagen. Du var fornøyd med andre ord? Verdt pengene?

Bilstolpose er gull verdt! Hadde desemberbarn sist, og bilstolposen ble brukt helt til mai! Slipper å balle på fullt av klær , bare å ha på ullundertøy og lue å putt neddi posen;)

Back
Topp