Hentesett

Zola

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Har dere det klart?

Hvorfor heter det det? Egentlig litt idiotisk med et eget sett for hjemreisen, men litt koselig lell. :p

Ikke klart enda, siden vi ikke vet kjønnet. Så venter vi litt til, til vi skal på ny ul. Ellers så strikker mamma noe nøytralt <3

Jeg holder på å strikke :) Snart ferdig med jakken, og jeg er skikkelig imponert over egne skills, for jeg hadde aldri trodd jeg skulle få det til :p Hehe

Der kjente jeg at besluttsomheten om å ikke strikke nyfødtstørrelse forsvant litt ja. Kjempefin jakke! Jeg har strikket mest større størrelser til vinteren kommer. Blir hjemmestrikket teppe rundt Liten hvertfall :)

Bestevenninnen min skal strikke hentesett til minstegutten. Farmora mi strikket til de to andre. Ja, jeg synes og det er litt sånn uh.. trist nesten at vi får noe så flott og hjemmelaget som kan brukes kanskje tre uker :P

MEN, det er jo så hyggelig. Også tar jeg godt vare på de så de enten får dem selv når de får barn eller så skal jeg lage sånn bilde med de første sokkene, smokken, hentesettet osv.

Der kjente jeg at besluttsomheten om å ikke strikke nyfødtstørrelse forsvant litt ja. Kjempefin jakke! Jeg har strikket mest større størrelser til vinteren kommer. Blir hjemmestrikket teppe rundt Liten hvertfall :)

Var kjempekoselig å strikke, tenk at de er så små! Hehe :-) I dag skal jeg begynne på buksen tenkte jeg :-)

Mamma og svigermor holder på å strikker. Mamma holder i hvertfall på med eit hente sett. Svigermor er litt hemmelighetsfull i og med at det er bare de to som vet kjønnet. Så hu strikker nåk noe kjønnsinndelt <3

Skulle ønske jeg kunne strikke så avansert. Det er jo så koselig med hjemmestrikk. :)

Back
Topp