Hentesett:)

Anita89

Elsker forumet
Plutselig fikk jeg for meg at jeg ville se på hentesett til den lille i magen :)
Og kom frem til dette settet:

ImageUploadedByBV Forum1375127011.797333.jpg

Synes det var så søtt❤ andre som har begynt å tenke så langt frem?

Nydelig sett:) men jeg tør ikke planlegge noe, enda :)

Jeg har planer om å strikke et, vet hvilket det blir, men fargene kommer muligens an på kjønnet. Kommer uansett ikke til å begynne på det før det nærmer seg. :)

Kjempe søtt :)
Jeg kommer også til å strikke mitt eget, ikke funnet noe enda.

Jeg har begynt å strikke en pose med hette! Den er lilla også skal jeg ha på brune knapper. :) det er tidlig, men baby skal jeg ha. Hehe under posen vet jeg enda ikke hva jeg skal ha, men blir vel body og bukse med hele føtter. Alt hvitt

Moren min skal få i oppdrag å strikke hentesett, jeg kan ikke strikke... Om det blir jente så skal det være kjole og jakke, blir det gutt så blir det en heldress, må lete litt etter fine oppskrifter etterhvert :)

Har to augustgutter født i 2008 og 2010, venter nr tre i mars 2014! Ammehjelper, og sladrer med Hunnykaos :)

Skal ha et hjemmestrikka :) mamma strikka sist, så denne gangen skal jeg spørre svigermor :) jeg kan godt strikke selv, men vil inkludere svigermor i de tingene jeg kan siden hun bor langt unna og ikke får vært med på alt som mine foreldre får.

Har ikke tenkt på d enda, føle æ ihvertfall må passere 12 uker først:)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Har ikke begynt å tenke på det enda da jeg syns det er litt tidlig. Tenkte å få mamma til å strikke et sett slik som hun gjorde til vår førstefødte:)

Har bestilt et i nøytrale farger hos mamma;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Min mor skal strikke et hentesett til meg, har funnet et par alternativer, men vil vente til jeg vet kjønnet før hun begynner å strikke det :) Imens strikker hun en fin kjørepose <3

Kjempefint:-)

Sniker ;)
Så fint sett :) Jeg gleder meg til jeg kan ringe farmor å "bestille" er hentesett :) Ennå noen uker til! Og siden ikke vi skal vite kjønn, så blir det nok i creme :)

Tenker jeg vil bruke det samme settet som jeg selv brukte da jeg dro hjem fra sykehuset :) spurte faktisk mamma om hun fremdeles hadde det noen dager før jeg testet positivt :p

-Appen

Alt for tidlig å tenke på det, ennå.
Men det som er sikkert og visst er at denne gangen skal jeg handle inn i god tid. Lillemor kom nesten 7 uker for tidlig, så det var samboer som ordnet med hentesett sist, og det var vel ikke akkurat slik som det jeg hadde tenkt... Men det viktigste var jo kanskje at ungen var frisk og fin, og at vi fikk reist hjem på bursdagen til samboer (etter mye masing på de på intensiven av meg. Ville så gjerne komme hjem å begynne på hverdagen, sondingen kunne vi jo fint klare hjemme :p).

Back
Topp